thorris Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 145 i 100 er idiotiskt? jeg er helt enig for det er jo ikke så fort engang det gir jo ikke akkurat noe kick heller så nei det var ikke verdt det.. på de flystripene der må man jo ligge i over 200 før det blir spennende
D.C.V Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 Det er jo faktisk en grunn til at det er 60 sone har selv mistet lappen for uaktsomkjøring, og fikk 7000,- i bot..
lyngstad89 Skrevet April 5, 2008 Forfatter Skrevet April 5, 2008 vet d er idiotik men er d mulighet for å søke om å få tilbskr lapen litt tidligere? noen som vet noe om d?=)
Hoem Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 Ikke for deg, ingen vits.. De som har kommet gjennom med søknader om å få lappen tidligere er de som holder på med landbruk(i de tilfellene vil de få beholde traktorlappen), og en sjelden gang de med budjobb, men det er veldig sjeldent.
D.C.V Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 tror det blir vanskelig, jeg prøvde og fikk avslag. Men det er jo verdt et forsøk
thorris Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 send inn en søknad og si at pga godt egnet bil og meget dyktig sjåfør fortjener du redusert straff. Det kunne jo tross alt gått mye fortere
fast Dog Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 du er jo i prøvetiden enda så betyr jo ganske lite om du er uten lappen i 6 eller 9 mnd! Du må ta oppkjøringen på nytt uansett!
lyngstad89 Skrevet April 5, 2008 Forfatter Skrevet April 5, 2008 ja veit jeg må ta oppkjøring på nytt men er veldig avhengi av lappen så håper jeg får redusert litt.
Johnsen Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 Må nok si meg enig i at 103 i 60-sonen er vell fortjent førerkortbeslag. Spiller vell ingen rolle med sikt og tid på døgnet! Men, 8 - 10 månder må du nok regne med ja!:-/ Håper no du lærte av d i allefall!?
The_transporter Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 jaja.. kjett det staves forresten ikke poletiet måtte bare
Stian Børresen Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 Du vil garantert ikke få noe redusert. at du fikk 10måneder skal du også være glad for, kunne blitt mer enn det;) Så du får nok begynne å lese teori og vente på ny oppkjøring når straffen er over..=\
RoaldJ Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 ikke for å klage på deg eller noen. men, å kjøre så fort etter å ha hatt lappen i så kort tid er bare toskeskap. du/vi har ikke lært deg/oss og kontrollere/kjenne bilen 100% (ingen som kan kontrollere en bil 100% foresten) vet du foresten hvor lite kontaktflate ett hjul har i 100 km/t? sentrefugalkraften drar det ganske mye ut ser du. leste en test, der hadde de 185 bredt dekk. da var det ca en kontaktflate på størrelse med to lang fingre pr. dekk. og bilen din veger 12-1300? er litt lite det men ja, om du ikke er bilmekaniker, taxisjåfør o.l. som er avhengig av lappen gjennom jobb, så vil du ikke få moe serlig mindre straff tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå