Bushnell Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 Jakka mi med bilnøkkelen i ble stjålet, å jeg har ikke reservenøkkel siden jeg mistet den for en stund siden, hva gjør jeg da? kan bmw lage ny eller lignende?
Bushnell Skrevet April 5, 2008 Forfatter Skrevet April 5, 2008 bilen er forøvrig en 318 is 92 mod, uten startsperre så vidt jeg vet og ikke fjernstyrt sentrallås
-Anders- Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 Du må på bmw med vognkortet ditt og legitimasjon så vidt jeg har lest meg frem til her inne. Så svir dem ny nøkkel til deg for noen kr.
Xtrapowerneeded Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 fekk dette gjort for en stund siden... stakk innom bmw forhandleren/verkstedet med legimitasjon og vognkort så ordna dei med ny nøkkel. tok rundt to veker og kosta 500-600kr om eg ikkje huskar heilt feil.
Bjørn m Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 Jeg mista nøklene mine forje helg. Da ringte jeg nermeste Bmw forhadler. Jeg oppga bare regg nr. Dette var på mandag! På fredag ringte de og sa at nøklene var kommet. Måtte vise legg og skrive under for å få dei. Betalte ca 650 for 2 nøkler.
pbk Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 Husk på at hvis den som stjal jakka kan finne ut hvilken bil nøkkelen er til, kan han bare komme og hente den hvis du ikke bytter låser også... Sikkert ikke en ærlig type
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå