Tommy Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 5, 2008 Forfatter Share Skrevet April 5, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 5, 2008 Forfatter Share Skrevet April 5, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Fått med, meg og de jeg var sammens med der ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 sorry OT for tråden på en måte! ble ufattelig tøft med felgene tommy!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bols'n Skrevet April 5, 2008 Share Skrevet April 5, 2008 Den inkagule e 30 man skimter i bakgrunnen av noen av bilda er den m50 motor i? og et veldig lett gjennkjennelig reg nr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Fine bilder Tommy! Poster de jeg fikk tatt i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 fikk tatt et par bilder med mobilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Den inkagule e 30 man skimter i bakgrunnen av noen av bilda er den m50 motor i? og et veldig lett gjennkjennelig reg nr? BN25000 kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Mye snyggt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Så ut som en fin samling med fine biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Her kommer noen utvalgte av mine bilder fra treffet Thorleif og Tønnesen kom i Thorleif sin grisestrøkne klassiker! Hartge M3 CSL'n var også til stede! Tommy sin strøkne E36 M3 GT ble hyppig beskuet! Stig glimtet også innom en liten stund, men han klarte ikke å beherske seg på slutten så vi måtte sende han hjem så han kunne skru mer anlegg! EDIT: Etter mye mas fra "Upperhouse" om hvorfor jeg ikke hadde tatt bilde av hans bil, slenger jeg med dette fantastiske bildet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Mange fine biler samlet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Upperhouse Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 EDIT: Etter mye mas fra "Upperhouse" om hvorfor jeg ikke hadde tatt bilde av hans bil, slenger jeg med dette fantastiske bildet! Som man sier, strøken bil - strøken sjåfør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå