Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har, som mange andre i denne byen, ikke garasje tilgjengelig. Å basere seg på mekkeverksted blir fort dyrt i lengden. Derfor kunne det kanskje vært en idé å leie en garasje i felleskap noen få personer?

Jeg + 1 har funnet en ganske stor garasje, men det blir litt drøyt å betale 1000 kr pr hode pr mnd.

Noen interesserte?

Skrevet

Eg og er intresert i noe sånt..! Har veldi masse verktøy og masse spesial verktøy +++:-) og var jo ganske grei pris på leigen.. Korleis er det med strøm? Og noe bilder av plassen?

Mvh Bjarte

Skrevet

skal ikke blande meg for mye inn her, men regner ikke med dere tenker å ha prosjektbil(er) stående på 30kvm?

Skrevet

Nei, det kan vel bli litt vanskelig å ha en bil stående i pieces i mange uker i strekk, så det er jo noe man må vurdere evt.

Og så kommer det jo litt an på hvordan de 31 kvadratmetrene er "konfigurert" også da.

Men dette bør jo kunne løses på en grei måte.

Skrevet

Hei,

Akkurat denne har jeg også sett på, og jeg har tenkt samme tanken. Jeg er lett med om jeg har mulighet :D

Jeg tipper det kan være plass til å ha én prosjektbil stående samtidig som noen skrur på bil nummer to. Men helst blir det vel til at biler bør plasseres på utsiden – og eventuelt kan heller helger "bookes" hvis man skal gjøre "større" ting?

Skrevet

Øh, jeg så nettopp at trådstarter er den jeg har luftet denne idéen til, og at jeg tydeligvis er den andre personen som er nevnt i innlegget, så da er vi vel tre foreløpig ;)

Verken jeg eller trådstarter har spesielt behov for å lagre en bil fast i garasjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...