bjaa Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Hey! Oppdaget at det hadde lekt olje på parkeringsplassen der bilen min har stått i natt. Har fått jekka opp og kikka under, og det ser ut som det lekker fra en mansjett på styresnekka (?), noen som har noen erfaringer med sånt, hva en kan bytte ut? Har ikke peiling på hva som er innenfor disse "mansjetene", så om noen vil forklare det i samme slengen hadde det vært greit. Bilen er forresten bilen er en E36 1993 318is (M42B18( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaptein Vom Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Da har du lekkasje i tannstang, jeg har en brukt liggende som du kan få for 1000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet April 6, 2008 Forfatter Share Skrevet April 6, 2008 Da har du lekkasje i tannstang, jeg har en brukt liggende som du kan få for 1000kr Okay.. Er det servo oljen som lekker ut tannstanga da eller? Er muligens interessert i tannstanga di Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå