Shalabert Skrevet April 29, 2008 Skrevet April 29, 2008 kan du hjelpe til med frakt? Transportfirma evt posten. Bor i tr.heim. Men er det slik at dekkene må byttes hvis de skal brukes til vanlig bruk?
Richie85 Skrevet April 29, 2008 Forfatter Skrevet April 29, 2008 kan du hjelpe til med frakt? Transportfirma evt posten. Bor i tr.heim. Men er det slik at dekkene må byttes hvis de skal brukes til vanlig bruk? dekkene bør nok byttes om de skal brukes til normal bruk.. Klart går det an å kjøre med, men jeg synes ikke det er noe behagelig i lengden.. Selvom det varierer veldig om hvor "ille" det er.. Har også hendt jeg ikke har merket noen ting, så synes det er litt rart. Personlig ville jeg byttet dekkene og det behøver ikke koste allverden.. Ang frakt er jeg usikker på hvordan dette evt skulle vært sendt, ville i såfall blitt en stor pakke.. hehe! For å sende via Tollpost måtte jeg til Larvik fikk jeg beskjed om og det har jeg dessverre ingen muligheter til.. Så hadde vært best om enten kjøper har mulighet til å komme hit eller møtes et sted.. Er ofte oppover i Bærum utenfor Oslo da jeg har familien der, så ingen problem å få fraktet dem hvertfall oppover dit! Rich
Richie85 Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Skrevet Mai 3, 2008 Som Skage sier, da sitter de på bilen hans! De kler den bilen utrolig godt! Takk for handel:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå