tarjei Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 vil trimme min 320i 93 model som har gåt 280tusen uten å til med turbo. er det noen som kan komme med noe bra løsninger. bore opp, luftfilter, OSV. mvh tarjei tjønn tlf 90627245 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Større motor? Jeg ville tatt turbo men=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Dårlig respons på den andre tråden du har? Skal du ha merkbar effekt, trenger du pustehjelp. Og det er ikke gratis å trimme uansett hva du gjør. Tror nok du vil ha mest glede av å sette inn en 325 motor, i forhold til hva det koster.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Enig med ovenfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BILBØLLA Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Det er ingen små ting du kan gjøre som du kommer til å bli fornøyd med. Jeg kjenner mange som har prøvd de enner altid opp med større motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet April 6, 2008 Share Skrevet April 6, 2008 Det er 3 måter å fikse seg mer effekt på(som er lønnsomt). 1. Større motor 2. Overlading 3. Større motor og overlading. Lystgass ser jeg bare på som et alternativ for de som skal ha ut "det siste" i feks drag-racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå