howie Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 Jeg får ikke åpnet sjåførdøren innenfra og må sveive ned vinduet for og kunne åpne. Har 520i, 95-modell, E34. Viser seg og være en tråd eller wirer som er røke. Så jeg tenkte og kjøpe ny, men greide ikke finne frem på www.gsbilder.no til riktig del, så lurte på om noen kunne hjelpe meg, evt på en annen nettbuttikk? Og et annet problem er at dørhåndtakene på utsiden av nesten alle fire dørene er treige, og to stykker går ikke ned igjen av seg selv, men det er ikke lett og komme til når jeg har tatt av interiøret heller. Tenker og kjøpe noe spray eller noe i morgen og se om det hjelper, men lurte på om det var noen som hadde noen andre tips?
Glenno Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 Kan sjekke i Haynes eller bentlybøkene også. Prøv søk så finner du kansje en link.
Glenno Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 Du kan jo prøve denne adressen: http://www.gsbildeler.no/ istedenfor "gs bilder" om det var adressen du tastet inn. Hva er egentlig problemet med finne fram på gs? ( når du har klikket linken jeg la ut klikker du på nettbutikk-legger inn regnr/eller model - velg hva du vil inn på f,eks Nye og brukte deler - gå videre - velg karosseri/ekstriør/intreiør - velg karosseri - fin så dør innmaten du lurte på. Samme opplegget stort sett om du velger online Etk her øverst til høyre på bimmers også.
howie Skrevet April 9, 2008 Forfatter Skrevet April 9, 2008 Var selvfølgelig www.gsbildeler.no jeg jeg mente. Har funnet det nå. Problemet mitt var bare at jeg ble litt skeptisk når det bare var disse blyant tegningen og forholde seg til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå