Bimmerlars Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 Noe problem å gjøre det med fronten på plass? Med tanke på at fronten er laget for å fjærnes.
andybooy Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 det er litt trangt, måtte av me vifta å små plokk når vi holdt på med dette sist, og bunnpanna var litt iriterende, måtte løfte elefant jekken litt høyere en den skal:p men gikk bra. men jeg fåreslår du tar av fronten jeg da:p
Pestario Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 Da jeg gjorde det der, så endte jeg opp med at jeg skrudde av traversen og alt, og bare slapp motoren ned. Det var egentlig veldig enkelt. Hvis du får løftet bilen høyt nok da. La alt på paller, og løftet vekk bilen. Da var det bare å skru fast den nye motoren på traversen, og slippe bilen ned igjen.
Dirty Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 ta av panser så kan du ta den lett ut . gjort det 2 ganger. går fort
Bimmerlars Skrevet April 7, 2008 Forfatter Skrevet April 7, 2008 Fine greier. Avtagbar front for å gjøre det lettere bare da sikkert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå