Dirty Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 hei, har en topp som skal på en maskin her. problemet er at er kommet en liten skade på den er kommet et hakk\skrap akkurat i kanten til forbrenningskammeret på syl 5 kan se om jeg kan få tatt bilde avv skaden men å viktig er dette? burde det gå greit å montere? eller må jeg sende den inn igjen ? mvh kim andre
TheBirg Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 Et bilde ville jo gjort det mye lettere og vurdere saken.
Dirty Skrevet April 7, 2008 Forfatter Skrevet April 7, 2008 Hei igjen, fikk en på selynder service til å se på den. og det skulle gå helt fint så da montere jeg den,
Fliid Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 Men bildet hadde gjort seg uansett dirtydicky, så kan folk som leser tråden kanskje dra nytte av dette senere om man blir i samme tvil. : )
Dirty Skrevet April 7, 2008 Forfatter Skrevet April 7, 2008 Har et annet problem. skal det være løsegjenger i blokka?
Lokketor Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 det tviler jeg sterkt på, isåfall har det vert gåene gjenger så har noen satt inn løsgjenger
Dirty Skrevet April 9, 2008 Forfatter Skrevet April 9, 2008 okei. har skaffet nye helicoiler så setter nedi får å være sikker. får satt slike i nå. men bare i 2 stk så setter nedi nye i disse og prøver. får satse på det blir knall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå