Bmwfanatic Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 Heisann! Jeg har en 320i som jeg hadde tenkt å oppgradere litt med ett turbokit. Dette blir ikke på noen måte noe "værstingbygg" som diverse andre prosjekt her på forumet er. Hadde jeg fått til å lade 0.4-0.5 så hadde jeg vært strålende fornøyd med den effektøkningen, for planen var å konvertere en 2.5 med datasprut etterhvert, men da har jeg i allefall alle delene fra før Litt mer info om bilen finner dere på linken under om det skulle være av intresse http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=72791&highlight= Kommer mer info fortløpende, sitter på jobb nå og har lite med tid til å legge ut
SondreLM Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 Pen bil! Men du skulle hatt noen andre, kanskje litt mørkere, baklykter
Bmwfanatic Skrevet April 8, 2008 Forfatter Skrevet April 8, 2008 Takk, har vurdert det, men valget falt på disse.. går jo an å skifte om man går lei Her har jeg da det aller meste jeg trenger til konverteringa
Bmwfanatic Skrevet April 8, 2008 Forfatter Skrevet April 8, 2008 Og her er bilde av kladden Er en billigturbo uten noe spesielt navn INLET 2" OUTLET 3" BEARING TYPE WET FLOAT BEARINGS OIL INLET 1/8 NPT MAX PSI CAPACITY 27PSI COMPRESSOR .48 AR COMPRESSOR TURBINE .60 AR TURBINE FLANGE TYPE T3 FLANGE DOWN PIPE FLANGE TYPE 2.5" V BAND
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå