Cumberdale Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 Som overskriften sier så suser det fra dørken på passasjer siden. skjønner ikke hva det kommer fra. Det begynner med en gang jeg starter bilen, og slutter helt om jeg gir motoren motstand. så kommer det igjen når jeg slipper opp. hva kan dette komme av? høres ut som et høyttaler sus, men jeg har ikke cd-spiller koblet til for tiden, så det kan ikke være det. BMW 520i sedan e34 92mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 har det samme på min det er fra temp,føleren der sitter i hjørnet av vent bryterne.. jeg har tenkt å åpnedashbordet og se på det i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 Jeg hadde det problemet på min,og det var en vakuum slange som går ned ved siden av girkassa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cumberdale Skrevet April 9, 2008 Forfatter Share Skrevet April 9, 2008 Jeg hadde det problemet på min,og det var en vakuum slange som går ned ved siden av girkassa. hm, høl i slangen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cumberdale Skrevet April 9, 2008 Forfatter Share Skrevet April 9, 2008 har det samme på min det er fra temp,føleren der sitter i hjørnet av vent bryterne.. jeg har tenkt å åpnedashbordet og se på det i helgen Susing fra en temp føler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 Ikke hull i slange nei,var en slange som rett og slett sto åpen. Var visst en kjent feil på e34 så en kompiss av meg som viste meg hvor det var. Når jeg sa at jeg hadde susing i bilen pekte han rett på den slangen med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cumberdale Skrevet April 9, 2008 Forfatter Share Skrevet April 9, 2008 jasså, må du løfte bilen for å se slangen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 har det samme på min det er fra temp,føleren der sitter i hjørnet av vent bryterne.. jeg har tenkt å åpnedashbordet og se på det i helgen Susing fra en temp føler? nei men det er vacumstyrt... derfor tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 når jeg holder en finger foran hullet i siden på temp / blåsebryterne slutter det ihvertfald Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cumberdale Skrevet April 10, 2008 Forfatter Share Skrevet April 10, 2008 aha, får prøve å finne ut av det. takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cumberdale Skrevet April 16, 2008 Forfatter Share Skrevet April 16, 2008 stemte at det var temp måleren for kupèen. orket ikke å stresse med det så jeg stappet en spiker opp i slangen og stripset fast. merker ikke forskjell lell, sikkert gått til helvete det PT100 elementet som stod der uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå