kukkhue Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 Bilen er en tidlig 95mod med M52 motor 320 sedan E36. Har sett at dem har greie batterier på biltema men er usikker på hvilke jeg skal kjøpe. Med stort annleg og masse lys og fjas som tar strøm så vil jeg jo ha det som er størst men det kommer jo ann på dynamoen eller no(tror jeg). Ser bare biltema lister opp : 318i/ti Compact med 54Ah og 323ti Compact med 68Ah, det er jo de med 88Ah men det er vel for disel og de har vel annderledes dynamo(tror jeg) Hvis jeg kjøper for stort batteri så klarer vell ikke dynamoen å lade den opp tilstreklig vell??? Noen tanker om dette taes imot med takk.
-Anders- Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 Det står på dynamoen din hvor stor den er i ah. Sjekk dette, så velger du batteri utifra det. Hvor stor dynamo/batteri du har varierer i forhold til hvor mye utstyr bilen ble levert med osv.
thorern86 Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 64ah holder vel? når du sier mye anlegg hva mener du med det?
kukkhue Skrevet April 7, 2008 Forfatter Skrevet April 7, 2008 Annleg med 1500w (8 høytalere) ,masse jalla lys inne i kupeen og utenfor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå