Skautroll Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 Bilen går skikkelig dårlig, og slutter helt å dra ved 5000. Pluggene er helt hvite. Dette har jeg gjort: -skiftet hjerne. -dyser. -plugger. -tempføler. -bensinfilter. -Sjekket bensintrykk. -skrudd på LMM. -Har mont. større filter, men skal vel ikke få hvite flugger fordet? -Skiftet rotor og fordelerlokk. -Sjekket falskluft med startgass. Skjønner ingenting jeg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Balltre Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 Feil varmetall på pluggen? For lavt oktantall? Eller mest sannsynlig (?) for mager blanding? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 hadde samme problemet, eg skifta lmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skautroll Skrevet April 8, 2008 Forfatter Share Skrevet April 8, 2008 jeg skjønner jo at den får for lite bensin, bare ikke hvordan. Lmm ja. kanskje det gitt. takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skautroll Skrevet April 9, 2008 Forfatter Share Skrevet April 9, 2008 gir snart opp jeg gitt. Den kan ikke ha gått i en nød modus ellernoe? da hadde det vel hjulpet å skiftet hjernen i såfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 Har du kjøp nye plugger og satt inn de for så og sjekke hvilken farge pluggene har? kanskje det kan hjelpe litt. Men, ser ut som om du har gått gjennom det meste egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skautroll Skrevet April 9, 2008 Forfatter Share Skrevet April 9, 2008 så når de er blitt hvite blir de ikke gyllene med en gang igjen eller? Skal den gå dårligere ved 5000 forresten? Har ikke sett på kammen om den er veldig slitt heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 Den skal jo ihverfall gå bedre till 6500rpm rundt der man når maks effekt. Må bare spørre. står at du har sjekket dyser. men har du prøvd andre brukte dyser? eller nye dyser? Du får dyser til bilen i samme størrelse for slik og ingenting som er nye. Men, jeg vet ikke om kamgiver eller triggiver kan være med å ødelegge her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Skift bensintrykksregulatoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 du kan prøve å ta av minus polen på batteriet i 1 min for å nullstille...(skifa lmm no da) btr bytte kan vere bra jah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skautroll Skrevet April 10, 2008 Forfatter Share Skrevet April 10, 2008 har skiftet til en annen btr, og skiftet en av dysene for å sjekke om det ble forskjeld på plugg fargen. Og jeg tok det fra 520?n min som jeg vet gikk skikkelig. btren er jo ok siden bensintrykket stemmer. det hjalp litt på trykket å skifte bensinfilter da, det skal sies. men kan jo ta av strømmen og se. litt rart sidenm jeg har tatt av hjernen og prøvd en annen. så skal det sies at den ene sylinderen lå på 8.5 i komp, og en på 9. men resten låpå 10, så kan ikke skjønne at dette skal ha så mye innvirkning på kreftene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skautroll Skrevet April 11, 2008 Forfatter Share Skrevet April 11, 2008 pow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå