Gjest Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 Flott BMW coupe m\sort Vader skinn interiør SELGES. Pga kjøp av ny BMW selger jeg nå min e36 320i coupe. Bilen er i god teknisk stand og er 99% strøken i lakken. Var nylakert i juli 2007 hos lakkverksted med kvittering. Bilen var ikke skadet før lakkeringen, men hadde en del kjøpesenter-bulker. Fargen heter granitsilber (org farge på bilen). Teknisk sett er bilen i god stand. Motor er tett og fin og verken bruker eller drypper olje. Girkassen er også veldig tight og fin i giroverføringen. Delemotor og org avtakbart henger feste kan medfølge om ønskelig. Er komplett m3 sort skinn vader interiør i bilen som er i meget god stand. Se bilder. De amerikanske blink\markerings lysene kan kobles ut i en håndvending. Av utstyr kan jeg nevne: Diff.Brems M-teck front M-teck lister M-teck ineriør M-teck baklys Store kjørecomp El vinduer El takluke Skinn int Skinnratt Sentrallås Grøftelys Vinterdekk Alufelger Følger med to sett med 17” (sommer) og et sett med 15” (vinter). Kan eventuelt selges uten vader interiøret for 75 000,- Bilen er gått 206 000km. Pris 85 000,- For mer info ring meg på 90 99 25 88. Er ikke interessert i noen form for bytte. Kun penger. BBS CH Felgene følger ikke med bilen, kun for og vise bilens potensiale, da det er litt kjip at de fleste bildene er med kjipe vinterfelger. http://cache.finn.no/mmo/4/130/128/14_1764025880.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 Deilig bil! Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 Hei! takk for det. Bilen fremstår som meget pen. Bilen står i Tromsø. To dagers kjøring fra larvik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 dobbelpost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 8, 2008 Share Skrevet April 8, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 8, 2008 Share Skrevet April 8, 2008 Det var litt langt for min del desverre.. Lykke til med salget:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 8, 2008 Share Skrevet April 8, 2008 Fin transport-etappe det vel Kjøpte selv bilen i kristiansand i 2005. Er du ute etter e36 coupe, går du glipp av en meget pen og ikke minst påkostet en nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 8, 2008 Share Skrevet April 8, 2008 Fin bil, tror jeg lå bak deg ved flyplassen igår. Så meget bra ut i lakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet April 8, 2008 Share Skrevet April 8, 2008 Årsmodell? Bilde av interiør og dashbord i bedre lys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 8, 2008 Share Skrevet April 8, 2008 Hadde vært morsomt å tatt en titt på denne Synd du ikke tar innbytte, da kunne det virkelig ha vært interessant for min del. Selv om jeg synes prisen kanskje var litt stiv..? Hvilken årsmodell er det? Mange eiere? Godt vedlikeholdt? Rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 Hei...! Prisen er litt stiv pga brukte over 26 000,- på lakk sist sommer. Og Vader interiøret var ikke direkte billig det heller... + div slitedeler byttet mens den har vært i mitt eie. Hvist du er i området er det bare å stikke innom å se. Men gi meg et ring får du kommer så får jeg shinna litt. Umulig å holde bilen rein i disse dager. Av eiere er jeg faktisk ikke 100% sikker. Jeg kjøpte bilen av en voksen mann i kristiansand sommeren 2005, og siden har bilen hvertfall vært i gode hender Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 Jeg erfarer også for tiden at det er umulig å holde bilen ren nå for tiden, vasker bruksbilen min en gang om dagen nå Så hvis det blir aktuelt så trenger du ikke å shine den for min del Jeg bor i Tromsdalen, og har forsåvidt mulighet for å se på den hver dag. Mulig jeg plinger på deg i løpet av dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aizman Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 ÅRSMODELL ? !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TEM Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 Er en 1992 mod ser jeg. Men selges den færdig eu godkjent også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 Er en 1992 mod ser jeg.Men selges den færdig eu godkjent også Kommer ann på hvor fort salget går. Kan gå litt rimeliger ved hurtig handel. Eneste jeg vet er feil er ett litt sløvt håndbrekk så godkjenning bør ikke bli et problem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg