Ad|oS Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 Er det noen som vet hvor man kan få tak i xenon-look pærer som man kan ha i parklysene? Vet man får det i H1, H4, H7 osv, og har også sett man kan få det som komplett interiørkit, men desverre aldri til parklys... Noen som har sett? Hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 www.dioder.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 7, 2008 Forfatter Share Skrevet April 7, 2008 Har du tilfeldigvis navnet på pærene som står i E36 med det samme? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 7, 2008 Forfatter Share Skrevet April 7, 2008 Takk for linken forresten... Tror jeg fant riktig type. Noen som kan si meg om jeg trenger en motstand også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 vist du har pæresjekk trenger du d... men vist du ikke har d, så driter du i d! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 7, 2008 Forfatter Share Skrevet April 7, 2008 Har CC ja, men den reagerer ikke på parklys. Har plukket ut begge pærene fordi det så så rart ut, men har ingen feilmeldinger om det! Så da slipper jeg å kjøpe motstand tidligvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 realcar har også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 da går d sikkert bra ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå