iverseo Skrevet April 7, 2008 Share Skrevet April 7, 2008 2 stk Nye korte dempere forann til E30 selges. Dette var en del av ett FK 60/40 sett. Men så gikk jeg for M-tech dempere i stedet, derfor skal jeg selge demperne forann. Perfekt hvis du skal senke 60mm forann. da org demper vil ta kvelden etter ikke lang tid. Helt ubrukt. Gi bud! Det er demper typen til venstre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iverseo Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2008 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erik2k3k Skrevet Juni 12, 2008 Share Skrevet Juni 12, 2008 begynner med 500 jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Juni 13, 2008 Share Skrevet Juni 13, 2008 Vet du om demperen er veldig stiv? og demper den på både tur & retur, eller kun på retur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iverseo Skrevet Juni 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2008 Vet du om demperen er veldig stiv? og demper den på både tur & retur, eller kun på retur? vet i grunn ikke om den er veldig stiv, har aldri prøvd di. Ang demping tur/retur vet jeg heller ikke, har ligget i garasjen nesten et år uten at jeg har tenkt på di. Ole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Juni 13, 2008 Share Skrevet Juni 13, 2008 Vet du om demperen er veldig stiv? og demper den på både tur & retur, eller kun på retur? vet i grunn ikke om den er veldig stiv, har aldri prøvd di. Ang demping tur/retur vet jeg heller ikke, har ligget i garasjen nesten et år uten at jeg har tenkt på di. Ole Hvis det er lett å presse den sammen, men tungt å dra den opp igjen, er det kun demping på retur. Er slik på mine (Supersport ) dempere, bilen blir litt for slapp fremme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Hvor mye skal du ha for de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå