Gå til innhold

Solgt


manta-a
 Share

Anbefalte innlegg

Har en firedørs 318i 89 mod jeg tenkte og selge.Er sportstoler fram og nakkestøtter i baksetet.Førerstol er slitt.Soltak el speil.Mteck1 sideskjørt.Altt er nytt i bremser.Tromler og allt innvendig bak.Svart blank.Ok i lakken,noen småbulker.Lite rust.Lyktesenkere.Sota blinkers og baklykter(hjemmesota men gikk igjennom eu)Eugodkjent rett føre jul.Allt elektrisk funker.Nylig skifta batteri i instrument.Slitt kam.Følger med den lille spoilern til bakluka.Står på orginale alu felger.Får med ett sett med stålfelg.Kan og følge med ny regreimsats og.Kan eventulet skifte kam føre salg.Tenkte og ha igjen 22 for den.Men kom med bud.Må nesten selge pga andre prosjekter og litt trang økonomi.Bud vurderes.Kan og få med en delemotor.Og skiftet storforingene i forstilling ved eukontroll.

Kan også ta sportsinteriør til todørs eller mtech 2 sideskjørt som delbetaling.

NB frontspoiler og hekkskjørt følger ikke med bilen!!

gdnz32mkxj7o2ci9g6pk.jpgam2fm4to1xqkn8chbw4w.jpggwn6y3xrr5mr3eq7b9ve.jpgdm2ykddbi7ji87qe3xx7.jpgbnjn5cc00yvy128cm2fz.jpgn28agiyeaifsvoaiirck.jpgo32oufb8qdrmyuopql28.jpggjr22tpzo9fjnvzilco2.jpgje54spovy4bhixx5o1rr.jpgm5oy5vins98r3wgxmxz1.jpg73r7oyye96nv37mmsnp5.jpg7z4oqr93vj78drzd87w2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo litt laber respons på bilen...Taper jo endel penger på den..Men har 3 stk biler som sårt trenger penger til.Og min forrige arbeidsgiver snylta meg jo for ca 30 lapper..Så derfor må jeg bli kvitt biln....Ikke lyst te og selge for den summen nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...