Michter Skrevet April 7, 2008 Skrevet April 7, 2008 Tenkte jeg skulle kjøpe spacere til bmw e36'n min. Første spørsmål er at jeg lurer på om jeg bare skal ha spacere bak, eller om jeg burde ha fremme også ? Tenke på 20 eller 30mm ... (funnet på koed.dk) Andre spm er da, hvor store bolter jeg skal ha ? leste på koed at 28mm var standard.. Vil det da si at jeg må kjøpe 68mm bolter, hvis jeg skal ha 30mm spacere?
crazy2be Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 du burde kjøpe spacera framme å bake. skal me so store spacera? ej he 22mm spacera på min, å min e bredda masse å broka 9,5" breide felga. å de helde i plentivis me 22mm me mej, so ej tvila på du trenge so stort, må huske at du må justere hjulstillingane når du he hatt på spacera! skal du kjøpe dej spacera, so vil ej anbefale dej å kjøpe spacera me centrering, so sleppe du risikoe før å få risting på ratte, å du sleppe å kjøpe nye felgbolta so du MÅ me me spacera uten centrering (spare innjen pengane der, so de kosta ekstra før spacera med centrering, istade før dei uten centrering)
fredriko Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 du burde kjøpe spacera framme å bake.skal me so store spacera? ej he 22mm spacera på min, å min e bredda masse å broka 9,5" breide felga. å de helde i plentivis me 22mm me mej, so ej tvila på du trenge so stort, må huske at du må justere hjulstillingane når du he hatt på spacera! skal du kjøpe dej spacera, so vil ej anbefale dej å kjøpe spacera me centrering, so sleppe du risikoe før å få risting på ratte, å du sleppe å kjøpe nye felgbolta so du MÅ me me spacera uten centrering (spare innjen pengane der, so de kosta ekstra før spacera med centrering, istade før dei uten centrering) Skjedde med bokmål da?
crazy2be Skrevet April 10, 2008 Skrevet April 10, 2008 du burde kjøpe spacera framme å bake.skal me so store spacera? ej he 22mm spacera på min, å min e bredda masse å broka 9,5" breide felga. å de helde i plentivis me 22mm me mej, so ej tvila på du trenge so stort, må huske at du må justere hjulstillingane når du he hatt på spacera! skal du kjøpe dej spacera, so vil ej anbefale dej å kjøpe spacera me centrering, so sleppe du risikoe før å få risting på ratte, å du sleppe å kjøpe nye felgbolta so du MÅ me me spacera uten centrering (spare innjen pengane der, so de kosta ekstra før spacera med centrering, istade før dei uten centrering) Skjedde med bokmål da? Ej he mi dialekt, Å du he di! Ekje akorat alle på bimmers so snakka bokmål helder
T.R.Melum Skrevet April 10, 2008 Skrevet April 10, 2008 du burde kjøpe spacera framme å bake.skal me so store spacera? ej he 22mm spacera på min, å min e bredda masse å broka 9,5" breide felga. å de helde i plentivis me 22mm me mej, so ej tvila på du trenge so stort, må huske at du må justere hjulstillingane når du he hatt på spacera! skal du kjøpe dej spacera, so vil ej anbefale dej å kjøpe spacera me centrering, so sleppe du risikoe før å få risting på ratte, å du sleppe å kjøpe nye felgbolta so du MÅ me me spacera uten centrering (spare innjen pengane der, so de kosta ekstra før spacera med centrering, istade før dei uten centrering) Skjedde med bokmål da? Ej he mi dialekt, Å du he di! Ekje akorat alle på bimmers so snakka bokmål helder http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1547 Punkt 1.2
crazy2be Skrevet April 10, 2008 Skrevet April 10, 2008 Dinna vakje ej klar over Men e der nåkken uklarheit i de ej skreiv, so han ikkje heilt forsto so beklaga ej de
TJ Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 Men fra dialekt tilbake til spacere: noen som vet hvor man kan få tak i spacere med senterring? Har til nå bare funnet helt slette spacere uten senterring/krave.
Michter Skrevet April 11, 2008 Forfatter Skrevet April 11, 2008 Men fra dialekt tilbake til spacere: noen som vet hvor man kan få tak i spacere med senterring? Har til nå bare funnet helt slette spacere uten senterring/krave. det ligger på Koed.dk hvert fall... der tenkte jeg å kjøpe fra.. men vet ikke om jeg skal ha 5 mm foran og 10mm bak.... :/
TJ Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 Men å bare bestille 4 spacere fra Koed er vel neppe god butikk med tanke på frakt osv... Ingen som vet om noe sted her på berget som har spacere med senterring/krave til en fornuftig pris?
Michter Skrevet April 11, 2008 Forfatter Skrevet April 11, 2008 nei, sant det...! tenkte ikke på det... skal ha flere ting derfra, så da blir det god butikk Gsbildeler har vel kanskje de og, men der er det dyrt...
JoCCe Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 kollevold.no har spacere Har kjøpt derfra selv ;D
528iiiii Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 GS bildeler har spacere med og uten senterring i flere bredder Bestillte nettop 20 mm med senterring selv og de så veldig greie ut.
TJ Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 Jeg skal kun ha 10 mm spacere, og det ser det ikke ut til er så lett å finne med senterring. Mulig jeg må handle meg 15 eller 20 mm og få dreiet de ned, selv om det ikke var det som var den opprinnelige tanken... Edit: da er saken i mitt tilfelle løst, og det var Autogrip som ble løsningen.
530trønder Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 viss dere vill ødlegge hjullagrene så kjøp i vei. heilt idiotisk spør du meg.
fredriko Skrevet April 12, 2008 Skrevet April 12, 2008 Pluss blitilsynet vil teste den nye pisken sin på deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå