pitchyou Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 Har noen deler til E36 coupe til salgs. Selger ett autodesign REVOLUTION widebody kit. http://www.norvatio.mystore.no/ds_product_info.php/cPath/1739_73_94_1714/products_id/165 Fikk det desverre for sendt så får ikke satt det på for sommeren.... Har bare pakket det opp, er ikke prøvemontert en gang. Helt nytt. Dette skal bort, så ser for meg rundt 6500kr... Har også sorte angel eyes lykter, Kostet 2400kr ny husker jeg ikke helt feil, kom med bud, vil ha over 1000kr Bytting kan være intresangt!
Kobar Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 har du ett bilde av lyktene? hvilket merke er det? noen skader eller slitasje? dugg?
pitchyou Skrevet April 8, 2008 Forfatter Skrevet April 8, 2008 har du ett bilde av lyktene? hvilket merke er det? noen skader eller slitasje? dugg? Kan ta bilde, er kjøpt av (Anderslien?) på forumet. Er ikke helt sikker på merke, men de ligger ny og ubrukt i eskene de kom med. Edit: står PX performance lamps på eskene hvis det er til hjelp?
Kobar Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 sier meg lite... er dem brukt? er det lykter med blink? eller er blink separat?
pitchyou Skrevet April 8, 2008 Forfatter Skrevet April 8, 2008 De er ikke brukt. Er coupe lykter, altså uten blinkelys. Har ikke fått tatt noe bilde av de enda, men ser ca sånn ut: http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=INP3623&vg=1410&vgpath=Varekategorier/499/938/9155/1410
Kobar Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 hva menes med at det må brukes adapter for montering i e36 coupè?
pitchyou Skrevet April 9, 2008 Forfatter Skrevet April 9, 2008 hva menes med at det må brukes adapter for montering i e36 coupè? Ikke vet jeg, kan være ledninger... Skal være å bare skru de rett inn. linket bare for å vise ca bilde.
Kobar Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 1000kr inklusiv frakt, så kan jeg forhåndsbetale deg omk du gir meg addressa di og ditt tlf nr som en sikring. Pr. PM
pitchyou Skrevet April 9, 2008 Forfatter Skrevet April 9, 2008 Må nesten tenke litt på det, sko nesten tro jeg iallfall skulle kunne få halvparten av hva jeg betalte for noen få månder gamle ubrukte lykter som såvidt er pakket opp av eskene.
Kobar Skrevet April 10, 2008 Skrevet April 10, 2008 tygg litt på den, så tar du kontakt om du vil kvitte deg med dem! har du en internettside fra hvor disse lyktene ble kjøpt? litt info om hvilke pærer som sitter i o.l?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå