Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann alle sammen!

Har en greie som eg vil prøve å få igang.

Det går ut på å skaffe oss alle , kvalitetsfelger til en rimelig penge.

Detaljene er enda ikke helt klargjort med det er ingen tvil om at det vil lønne seg.

Eksempel :

Ny modell av felg , koster 5000,- i Norge

Et sånt eksempel kan eg lett selge her for nesten halv pris.

Då er den momset og jeg har fått dekket frakt og en beskjeden fortjeneste for strevet. 10% fortjeneste i første omgang. Det dekker frakt og gir en liten belønning for strevet.

Men sånn blir det billig og dere kan selv finne felger i USA og kan lett regne ut hva de koster å få til Norge. Mva 25% + 10% fortjeneste.

Om det vil bli noe mer kostnader med toll og den slags er ikke klarlagt enda men det burde ikke utgjøre allverdens.

Dette vil fungere på samleordre , dere legger inn ordre og ved angitt tidspunkt så sendes kontainer til Norge. Det vil ta 4-8 uker i frakt avhengig av en rekke ting og tang , men maks 8 uker.

Dere kjøper varen og betaler for varen og frakt frem til kontainer i USA , for å få den med i kontaineren betaler dere oss moms og shipping .

Denne ordningen kan jeg være behjelpelig med til de som bor i Bergen og omegn , eller som vil hente felgene her i Bergen når de ankommer.

Evt kan det ordnes slik at jeg tar meg av videre forsending når felgene kommer til Bergen.

Har laget en midlertidig mail til denne ideen:

Felgimport@epost.no

Kom gjerne med innspill og meld deres interesse.

Skrevet

Eg e ute etter billig dekk og felger ...

Pris eksempel:

Pirelli PZero Nero 245/30/20 2 stk + Pirelli PZero Nero 285/25/20 stk

Breyton Race GTS 8,5x20 2 stk + Breyton Race GTS 10x20 2 stk

Innkjøp = 12900,- pluss moms og frakt får eg disse til 18000,-

Dette koster veil. 41 748,- Nok pluss montering , får sikkert ikke dette med på kjøpet...

Kor tror dere eg kommer til å kjøpe felger?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...