tinnsoldaten Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 Heisann alle sammen! Har en greie som eg vil prøve å få igang. Det går ut på å skaffe oss alle , kvalitetsfelger til en rimelig penge. Detaljene er enda ikke helt klargjort med det er ingen tvil om at det vil lønne seg. Eksempel : Ny modell av felg , koster 5000,- i Norge Et sånt eksempel kan eg lett selge her for nesten halv pris. Då er den momset og jeg har fått dekket frakt og en beskjeden fortjeneste for strevet. 10% fortjeneste i første omgang. Det dekker frakt og gir en liten belønning for strevet. Men sånn blir det billig og dere kan selv finne felger i USA og kan lett regne ut hva de koster å få til Norge. Mva 25% + 10% fortjeneste. Om det vil bli noe mer kostnader med toll og den slags er ikke klarlagt enda men det burde ikke utgjøre allverdens. Dette vil fungere på samleordre , dere legger inn ordre og ved angitt tidspunkt så sendes kontainer til Norge. Det vil ta 4-8 uker i frakt avhengig av en rekke ting og tang , men maks 8 uker. Dere kjøper varen og betaler for varen og frakt frem til kontainer i USA , for å få den med i kontaineren betaler dere oss moms og shipping . Denne ordningen kan jeg være behjelpelig med til de som bor i Bergen og omegn , eller som vil hente felgene her i Bergen når de ankommer. Evt kan det ordnes slik at jeg tar meg av videre forsending når felgene kommer til Bergen. Har laget en midlertidig mail til denne ideen: Felgimport@epost.no Kom gjerne med innspill og meld deres interesse.
tinnsoldaten Skrevet April 8, 2008 Forfatter Skrevet April 8, 2008 Eg e ute etter billig dekk og felger ... Pris eksempel: Pirelli PZero Nero 245/30/20 2 stk + Pirelli PZero Nero 285/25/20 stk Breyton Race GTS 8,5x20 2 stk + Breyton Race GTS 10x20 2 stk Innkjøp = 12900,- pluss moms og frakt får eg disse til 18000,- Dette koster veil. 41 748,- Nok pluss montering , får sikkert ikke dette med på kjøpet... Kor tror dere eg kommer til å kjøpe felger?
Anbefalte innlegg