Efen Skrevet April 8, 2008 Share Skrevet April 8, 2008 hei, jeg skal bytte foring på høyre siden bak, må jeg da ha spenn (altså legge vekt på) på høyre hjulopphenget bak? eller trenger jeg det ikke? på forhånd takk =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loffen Skrevet April 8, 2008 Share Skrevet April 8, 2008 Hvilken foring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet April 8, 2008 Forfatter Share Skrevet April 8, 2008 den som er ved støtdemperen, er det så mange foringer på en bil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet April 8, 2008 Share Skrevet April 8, 2008 e 36 bak er det vel 16 + 2 tårnlager + 1 i hver demper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet April 9, 2008 Forfatter Share Skrevet April 9, 2008 ja, no sånt no men må jeg ha det i spenn når jeg skal bytte foringa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim S Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 den som er ved støtdemperen, er det så mange foringer på en bil da En bil har som regel en god del foringer ja.....! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet April 11, 2008 Forfatter Share Skrevet April 11, 2008 ja, men jeg skal bytte den som er ved støtdemperen. Er det noen som vet om jeg må ha den i spenn når jeg skal bytte den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Ved støtdemperen..? Mener du foringen i toppen av støtdemperen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet April 11, 2008 Forfatter Share Skrevet April 11, 2008 nei, den som er bak, ved den stanga som holder det oppe husker ikke hva det heter xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Gå inn på gs, finn bilde og legg det ut, så vi skjønner hva du mener Men tror uansett neppe at du må ha den i spenn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet April 11, 2008 Forfatter Share Skrevet April 11, 2008 er er det ett bilde av foriga er ikke helt 100% sikker på hvor den skal sitte, men er kanskje noen av dere som ser det og som kanskje vet om det må være i spenn når jeg skal bytte den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Yttre Bærearmsforing... Denne sitter bakerst i kanalen.. 3 bolter også kommer den ned.. Men husk å jekk opp under navet slik at ikke hele dritten spretter ned pga av fjøra.. Jekk opp under navet, løsne 3 bolter, senk ned jekken, kødd det til (Du trenger jævli med tolmodighet skal du bytte denne.. Selv brukte jeg en skrustikke og noen andre greier, sitter helt forjævli..) og skru opp igjen slik det satt.. Kan lønne seg å merke av hvordan dette satt, så slipper du hjulstillingskontroll etter jobben er gjort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Tror det er det du mener hvertfall.. Er ingenting annet rundt dempern bak som ser slik ut, med mindre den er mindre enn jeg bedømmer den til å være.. Da kan det være en diff-foring.. Så hvis du mener å "legge spenn" på er å støtte opp under med en jekk så ja.. Og hvis du mener at du kanskje må jekke den ned litt (ved å bruke jekken fra armen og opp hjulbuen,) så fortsatt ja, men husk å løsne håndbrekkvaiern i såfall Løsner bare braketten som sitter ved bensintanken der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet April 11, 2008 Forfatter Share Skrevet April 11, 2008 ok, takk =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 11, 2008 Share Skrevet April 11, 2008 Edita litt forrige innlegg.. Les det også du.. Men er skikkelig æsje arbeid altså Må ha tolmodighet.. Og hvis det er slik at du har den gamle typen foring inne der fra før, så ser denne ut som en flosshatt(nærmeste jeg kan beskrive det som), og da må du også huske på å banke ut den alu-foringa som sitter der fra før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå