Gå til innhold

Når jeg skal bytte foring....

Efen
 Share

Anbefalte innlegg

Yttre Bærearmsforing...

Denne sitter bakerst i kanalen.. 3 bolter også kommer den ned.. Men husk å jekk opp under navet slik at ikke hele dritten spretter ned pga av fjøra.. Jekk opp under navet, løsne 3 bolter, senk ned jekken, kødd det til (Du trenger jævli med tolmodighet skal du bytte denne.. Selv brukte jeg en skrustikke og noen andre greier, sitter helt forjævli..) og skru opp igjen slik det satt.. Kan lønne seg å merke av hvordan dette satt, så slipper du hjulstillingskontroll etter jobben er gjort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er det du mener hvertfall.. Er ingenting annet rundt dempern bak som ser slik ut, med mindre den er mindre enn jeg bedømmer den til å være.. Da kan det være en diff-foring..

Så hvis du mener å "legge spenn" på er å støtte opp under med en jekk så ja.. Og hvis du mener at du kanskje må jekke den ned litt (ved å bruke jekken fra armen og opp hjulbuen,) så fortsatt ja, men husk å løsne håndbrekkvaiern i såfall ;) Løsner bare braketten som sitter ved bensintanken der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edita litt forrige innlegg.. Les det også du.. Men er skikkelig æsje arbeid altså ;) Må ha tolmodighet.. Og hvis det er slik at du har den gamle typen foring inne der fra før, så ser denne ut som en flosshatt(nærmeste jeg kan beskrive det som), og da må du også huske på å banke ut den alu-foringa som sitter der fra før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...