conzoz Skrevet April 8, 2008 Share Skrevet April 8, 2008 Hei Har noen tennplugger som heter Bosch Supere F7LDCR liggende. Kan disse brukes? Alle anbefalinger tas i mot med takk! -Olav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet April 8, 2008 Share Skrevet April 8, 2008 Ser ut til at du kan bruke den. Bruk anbefalingene gs.no http://nettbutikk.gsbildeler.no/startup ... oWebRef=&/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conzoz Skrevet April 8, 2008 Forfatter Share Skrevet April 8, 2008 Ser at NGK BKR6EQUP er vesentlig dyrere (250,-) enn de jeg har (87,-). Hva er det som er så mye bedre med disse? -Olav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet April 8, 2008 Share Skrevet April 8, 2008 den du skal ha heiter Ngk bkr6ek bkr6equp har 4 elektrodar ( 2 på bkr6ek) og har delvis overflate tenning. Bkr6equp er orginal plugg på m52 b20tu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conzoz Skrevet April 8, 2008 Forfatter Share Skrevet April 8, 2008 Akkurat. Jeg prøver først med F7LDCR som jeg har liggans. Er så billig å handle fra USA nå også at jeg kan kjøpe gode plugger derfra dersom det ikke blir bra med disse. Bør jeg kjøpe slike iridium-plugger da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå