kanutten Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 hei,har noen spørsmål angående min nyinkjøpte første bmw.en 1993 318i bilen min klakker endel i ventilene på tomgang.forsvinner på litt høyere turtall. er det noe justeringsmulighet på ventilene,eller kan det hjelpe med tykkere olje.bruker 5-40 full syntetisk. bilen har original radio,den er låst med en kode. hvor finner jeg denne koden?
jallaask Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 det med tikkinga må du nokk leve med elle såmå du bytte kam,,,,,standar feil på m40b18 motoren...det me radioen vet eg ikke
Xtrapowerneeded Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Tikkinga må du som sagt i tidlegare innlegg leve med om du ikkje skifter kam. Det du kan prøve er Fortè Motorflush og så ein 10-40 olje halvsyntetisk olje... Bruker sjølv esso sin olje(på blå kanne) og det meinar eg har betra tikkinga litt... Når det gjelder radioen så skal den koden stå i instruksjonsboka til radion... evt så kan du prøve å snakke med en forhandler/importør av radion din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå