Arnefles Skrevet April 8, 2008 Skrevet April 8, 2008 Lageret mitt foran er røket,hva slags verktøy må jeg ha for å skifte det? Er det noen forskjell på lager på høyre og venstre side? Fint om noen har noen tips her, aldri gjort dette før...
Bonden Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 Det er lett å skifte demonter caliper + festebrakett, ta av br skive 2 umbraco skruer ,så sitter det en kopp/lokk i senter av navet av med denne ,bak der stitter det en stor mutter 48-52 mm? (ikke sikker) skru av denne og trekk av navet ,monter med nye deler i omvendt rekkefølge.(likt på begge sider).
Sir Hofstad Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 Det er lett å skifte demonter caliper + festebrakett, ta av br skive 2 umbraco skruer ,så sitter det en kopp/lokk i senter av navet av med denne ,bak der stitter det en stor mutter 48-52 mm? (ikke sikker) skru av denne og trekk av navet ,monter med nye deler i omvendt rekkefølge.(likt på begge sider).[/quoteTror sentermutter er 46, umbrako er 7, og gjerne slagtrekker for å løsne skru på skive. Klarer du å trekke av er du heldig.
Arnefles Skrevet April 12, 2008 Forfatter Skrevet April 12, 2008 Ok. Byttet skiver og klosser samt rep-kittet calliper så det går vel greit av. Men lageret sitter vel skikkelig hard, bør vel ha avdrager der da el?
Arnefles Skrevet April 12, 2008 Forfatter Skrevet April 12, 2008 Jepp, var 46mm. Gikk greit, men jeg slet litt med avdrager'n som var i største laget. Men nå ble det bra, og stille! Takker folkens!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå