panasync Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 Bilen min ladet litt vel optimistisk igår, så motoren fikk plutselig vanninjeksjon også Endte opp i dette: Hvilke tykkelse bør jeg gå for, cirka 3mm? Har planer om å kjøre stabilt på cirka 1bar.. Motoren er en M50B25. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 har vell mye med tenningsbank det der.. hvor mye ladet den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panasync Skrevet April 9, 2008 Forfatter Share Skrevet April 9, 2008 Er sikkert staget til wg som hoppet av, så trykket kom plutselig opp i 1.4bar.. Chippen er optimalisert til mine dyser og tenning senket til å kjøre på 0.8-0.9bars ladetrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 hvis staget til WG hopper av.. da lader den ingen ting.. så det må være noe annet som har skjedd der.. forsi hvis ikke staget er der så åpner den bare wg spjeldet.. og da lader den ingen ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 slangen hoppet av kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panasync Skrevet April 9, 2008 Forfatter Share Skrevet April 9, 2008 hvis staget til WG hopper av.. da lader den ingen ting.. så det må være noe annet som har skjedd der.. forsi hvis ikke staget er der så åpner den bare wg spjeldet.. og da lader den ingen ting Selvfølgelig gjør den det, jeg som tenkte feil, eller tenkte ikke i det hele tatt Jeg manglet låsering på staget, så jeg bare tippet den kunne ha hoppet av, men det hadde den altså ikke gjort Verken stag eller slange har hoppet av, så hvorfor den ladet så mye plutselig er jeg ikke sikker på. Min teori er at det har med motstand og mer eksos jo høyere gir å gjøre? Første og andre var jo bare hjulspinn uansett, så der kom jeg opp i maks 0.9bar, tredje kom den opp i 0.9 og økte til cirka 1.1 rett før jeg girte til fjerde.. Fjerde kom det høye ladetrykket på 1.3-1.4bar.. Sist jeg brukte den kjørte jeg ett halvt år med 0.8bar i trykk uten problemer. Så med ny og litt tykkere topp-pakning bør jeg vell klare å kjøre på 1bar uten noen problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå