Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir bra det her marararius :D

///mysild: hvorfor skal han angre ? Syns 8000k er perfekt til grøftelys.

Lars morten : Jeg har akkurat samme kitta som marararius bestilte, er bilder i tråden min ;)

• Svar 745
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ja, lurer på å kjøpe de BBS LM kopifelgene til GS når de får de inn! :D

For å quote en gul, duff-drikkende, småfet person (selvom det er kopier);

Mmmm, CSL's... =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~

\:D/

Skrevet
Bestilte fra VVME.com ja :) 2 H7 kit på 6000K, og 1 H1 kit på 8000K til grøftelys

jeg bestilte 6000 til grøft nå! passet MYE bedre! ;-) så nå kan du angre :-P hehe

Han kan angre nå ja, selv om du mente at dine 8000k grøftelys var mye penere til AE fra Norvatio enn mine 6000k grøftelys med samme AE-kit? :P:lol::P:lol:

Skrevet
Ja, lurer på å kjøpe de BBS LM kopifelgene til GS når de får de inn! :D

For å quote en gul, duff-drikkende, småfet person (selvom det er kopier);

Mmmm, CSL's... =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~

\:D/

CSL felgene istede? ;)

Skrevet

Ja, jeg kjøpte 8000K til grøftelys, for jeg tror det kan bli bra med litt mer blåskjær der, siden bilen er blå, liksooom. 8)

CSL felgene ja.. Nå ble jeg usikker, IGJEN. Først vurderte jeg de gullfelgene, men så la jeg den tanken ifra meg.. Har liksom ikke tenkt på CSL felgene som et alternativ, men når jeg har sett litt på de nå, så tror jeg de kunne blitt bra de også.. Får se om noen kan Photoshoppe litt kanskje.. Sondre? :D

Skrevet

Ah, skjønner. Men sender du det delenummeret eller? Kikket på koed i natt også, der kostet de eksentriske litt over 400.. Men passer de på bærearmene til e36 også?

Skrevet
CSL felgene ja.. Nå ble jeg usikker, IGJEN. Først vurderte jeg de gullfelgene, men så la jeg den tanken ifra meg.. Har liksom ikke tenkt på CSL felgene som et alternativ, men når jeg har sett litt på de nå, så tror jeg de kunne blitt bra de også.. Får se om noen kan Photoshoppe litt kanskje.. Sondre? :D

Hehee, var ikke meningen å få deg til og bli i tvil ang. felger igjen da, men med den blåfargen din, så tror jeg de blir helt knall! :)

Kan jo sende en PM til Marius_2002 innpå her med et par bilder av bilen og felga, så fikser nok han det til deg ;)

Skrevet
sånn...

Bærearmforing E30 M3 eksentrisk (Org): 31129061222

det greieste er bare å handle på bavaria/bmw ;-)

Og hva gjor disse no igjen? Hva ble forskjellen etter du monterte dine da Mysild? Hva er prisen på disse på bavaria?

Skrevet
sånn...

Bærearmforing E30 M3 eksentrisk (Org): 31129061222

det greieste er bare å handle på bavaria/bmw ;-)

Og hva gjor disse no igjen? Hva ble forskjellen etter du monterte dine da Mysild? Hva er prisen på disse på bavaria?

bedre selvoppretting... ;-)

320 kroner for 2 med ccn rabatt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...