Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 745
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Skrevet

Ja, holder på litt om dagen da, bilen står i garasjen på 4 bukker nå. Fått av alt av bremser, dempere og fjærer bak, løsnet bærearmene foran, og litt diverse.

Begynte å montere nye fjærer bak i dag, og har holdt på med å få av bærearmene foran, men får fortsette med det i morgen, skjønner ikke at det skal sitte så sykt. Smørte det opp før jeg stakk inn i dag. Fått av mutterne på bærekulene, men får ikke selve armen ned. Sitter bom! Får forske mer i morgen.. Satser på å ha bilen på veien til neste helg igjen, kanskje.. Blir ny frontrute da, og 4-hjulskontroll, også få vist den til EU-kontroll.. Da skal det være i orden! :)

Skrevet

Hei igjen, måtte innom din tråd også da. Blir jo bra det her... Likte alt. 3, fem-ekers med kant... ;)

Skrevet

Ja der kom du hit ja ;) Ja får se hva jeg gjør med felger, klarer ikke bestemme meg, må nesten prøve på bilen å se.. Satse på jeg får av de hærsens bærearmene i morgen, utrolig at de skal sitte så sykt.. Den ene er det ikke et år siden jeg byttet engang, men sitter helt fast!

Skrevet

Godagen :)

Du har heller ikke kommet frem til felg valg ser jeg hehe. Da er vi to. Kan hende jeg får noen dager ledig fremover nå så om du har noen photoshop ønsker kan jeg se hva jeg kan mekke til. Driver å leker litt med min og for tiden.

Må foresten bare få sagt at dette var et heftig bilde :clap:

qrh9l0ooub8yvn6lw798.jpg

Skrevet

Da var det kvelden for i dag også.. Fått av fjærene på begge sider bak, og satt på nye, med den justeringsmuligheten. Vet ikke hvor mye jeg skal justere, så jeg satte den ca. midt på nå, så får jeg se når jeg har fått kjørt litt.. Annet som har skjedd i dag er at jeg har prøvd mer å få av bærearmene foran, etter å ha smørt mye i går før jeg tok kvelden.. Men nei, satt som støpt. Har holdt på med baufil å fått av stab.staget på ene siden, og en bolt til demperen, men er de 2 nederste på 18mm som sitter noe sykt, så må finne ut av en annen måte å få løsnet de på.

Virker ikke som om en dritt er skrudd på siden bilen var ny, så ting har satt seg godt ja :?

Skrevet

Pen bilen din nå :wink: Har et spm til du/dere om hvor høyt man fester M3-skjørtene? Før var jeg liksom sikker på at de skulle sitte oppunder den "stripa" som går åver kanalen...men nå har jeg sett på noen bilder å det ser ut til at de går helt opp til døra. Usikker nå :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...