Tommygun87 Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 Savner synet av den fine blå bilen din langs veiene så nå må du få den ut på veien snart.
marararius Skrevet April 26, 2009 Forfatter Skrevet April 26, 2009 Ja skal skru litt i morgen, så får vi se hvor langt jeg kommer. Du får stoppe meg om du ser meg ute en dag da vettu
Tommygun87 Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 har du valgt felger enda? tok en liten titt på det felge tema du hadde jeg syns du skal gå for di som var på bilde 2. jau skal stoppe deg så fort jeg får lappen vettu.
marararius Skrevet April 26, 2009 Forfatter Skrevet April 26, 2009 Nei har ikke bestemt meg for noe, for se etterhvert når jeg får den på veien. Må inn å få prøvd de på bilen
marararius Skrevet April 30, 2009 Forfatter Skrevet April 30, 2009 Tja, kan jo skrive litt hvordan det går her.. Går ikke så fort, har hatt mye å styre med i de siste ukene, og vært mye jobb, men har fått på nye dempere og fjærer bak, og bremseskiva, lakkert kaliperne og holderne, og styra litt. Mangler den skiva som skal oppå tårnlageret, så må få tak i de i morgen. Foran har jeg fått av bærearmene, navet, demperne/fjærene, og skal opp på verkstedet på jobben til ste-faren min i morgen å presse inn nye foringer, og sette i nye bærekuler. Må få tak i riktig fastnøkkel også, for å få av styrestagene, og få byttet de. Hadde av bakfangeren i dag, og fikk justert den litt, så den sitter litt høyere opp nå, men på venstre siden bak er det fortsatt litt glippe mellom fangeren og skjermen. Så får se om det går ann å finne på noe annet. Fikk gått over eksosen med Autosol mens jeg hadde av bakfangeren også, den ble jo som ny Satser på å få ferdig bilen i løpet av neste uke, må få hatt den på 4hjuls kontroll, og EU godkjent den, så får jeg se om jeg rekker CCN treffet neste søndag
///Mysild Skrevet April 30, 2009 Skrevet April 30, 2009 haha... ikke glem diverse spamming til meg da!
marararius Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Skrevet Mai 8, 2009 I dag tidlig fikk jeg bilen ned fra bukkene, og på hjula Må nok ha hjula av igjen, å justere litt, for det ble lavt ja! Ikke akkurat noe visningsmodus.. Blir nok enda værre når det setter seg litt også.. Lurer på en prøvetur i kveld
///Mysild Skrevet Mai 15, 2009 Skrevet Mai 15, 2009 BILDER!!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!!?!?!?!!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!!?!?!?!!?!?!!?!?!?!?!!?!?!?!?!!?!?!!?!?!?!!?!?!!?!?!!?!?!?!?!!?!?!?!!?!?!!?!?!?!!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!!?!?!!?!?!?!!?!?!?!!?!!?!?!?!!?!?
marararius Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Skrevet Mai 15, 2009 Ja, jo.. Har hevet den igjen nå, for å få vist den.. Må vaske også, blitt masse støv av å stå de ukene i garasjen. Men skal få tatt noen bilder snart Har et par jeg kan legge ut, men må finne kabelen til mobilen da..
marararius Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Skrevet Mai 15, 2009 Tja, her er et par dårlige bilder, hadde en møkkatelefon, så tok et par kjappe bilder bare.. Har grillramme og speil som skal til lakkering nå, så når jeg får byttet det, så begynner det å hjelpe seg Før: Etter:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå