Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 745
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

har du valgt felger enda? tok en liten titt på det felge tema du hadde jeg syns du skal gå for di som var på bilde 2. jau skal stoppe deg så fort jeg får lappen vettu.

Skrevet

Tja, kan jo skrive litt hvordan det går her..

Går ikke så fort, har hatt mye å styre med i de siste ukene, og vært mye jobb, men har fått på nye dempere og fjærer bak, og bremseskiva, lakkert kaliperne og holderne, og styra litt. Mangler den skiva som skal oppå tårnlageret, så må få tak i de i morgen.

Foran har jeg fått av bærearmene, navet, demperne/fjærene, og skal opp på verkstedet på jobben til ste-faren min i morgen å presse inn nye foringer, og sette i nye bærekuler. Må få tak i riktig fastnøkkel også, for å få av styrestagene, og få byttet de.

Hadde av bakfangeren i dag, og fikk justert den litt, så den sitter litt høyere opp nå, men på venstre siden bak er det fortsatt litt glippe mellom fangeren og skjermen. Så får se om det går ann å finne på noe annet.

Fikk gått over eksosen med Autosol mens jeg hadde av bakfangeren også, den ble jo som ny :)

Satser på å få ferdig bilen i løpet av neste uke, må få hatt den på 4hjuls kontroll, og EU godkjent den, så får jeg se om jeg rekker CCN treffet neste søndag :)

Skrevet

I dag tidlig fikk jeg bilen ned fra bukkene, og på hjula :D Må nok ha hjula av igjen, å justere litt, for det ble lavt ja! Ikke akkurat noe visningsmodus.. Blir nok enda værre når det setter seg litt også.. Lurer på en prøvetur i kveld :)

Skrevet

BILDER!!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!!?!?!?!!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!!?!?!?!!?!?!!?!?!?!?!!?!?!?!?!!?!?!!?!?!?!!?!?!!?!?!!?!?!?!?!!?!?!?!!?!?!!?!?!?!!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!!?!?!!?!?!?!!?!?!?!!?!!?!?!?!!?!?

Skrevet

Ja, jo.. Har hevet den igjen nå, for å få vist den.. Må vaske også, blitt masse støv av å stå de ukene i garasjen. Men skal få tatt noen bilder snart :) Har et par jeg kan legge ut, men må finne kabelen til mobilen da..

Skrevet

Tja, her er et par dårlige bilder, hadde en møkkatelefon, så tok et par kjappe bilder bare.. Har grillramme og speil som skal til lakkering nå, så når jeg får byttet det, så begynner det å hjelpe seg :)

Før:

6ht9z1kumqs3t1nbp2nr.jpg

Etter:

ky90u4kq0re8odlsmeyv.jpg

96ixts3d6cxpx9ql0n6b.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...