marararius Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2009 Hehe, blitt litt lei av bimmers ja, var her altfor mye en periode, så stoppet det bare helt opp Stian, nei, har ikke stått på Bilsalongen
Tomsti Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 FYYY må si den her og breitbauen er de 2 kuleste sedanene på forumet håper min blir like fin
marararius Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2009 Tusen takk, koselig å høre sånt positivt Du får lage tråd om bilen din, og bare komme med spørsmål
Tomsti Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 hvis du ser etter så har jeg en blå linje hvor det står "min e36 320", trykk der
marararius Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2009 Jeg så det nå, var litt trøtt ista
Tomsti Skrevet Oktober 4, 2009 Skrevet Oktober 4, 2009 Jeg så det nå, var litt trøtt ista er lov det må liksom ha denne og breitbauen som inspirasjon, ettersom det er en viss forskjell på coupe og sedan
marararius Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2009 Ja, kan jo komme med litt oppdateringer Har fått igjen bilen fra oppretting, og det ble veldig bra.. Fått justert fanger/grill riktig, så nå er alt bra. Mangler bare grøftelysene som de hadde glemt å bestille... Har også fått hevet bilen, og fått på vinterdekkene, så nå er bilen snart klar for vinteren, må bare ta en god lakkrens og polering en dag.
Simen! Skrevet Oktober 23, 2009 Skrevet Oktober 23, 2009 Hørtest bra ut kan vente oss litt bilder da kankje?
marararius Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2009 Tja, om noen har lyst til å se e36 'suv' med ballongdekk
marararius Skrevet November 8, 2009 Forfatter Skrevet November 8, 2009 Var på pussetreff på Kepler Bilpleie i Tønsberg i går Veldig koselig og godt selskap.. Fikk klargjort bilen for vinteren med skikkelig vask, lakkrens og polering.. Fikk også låne tekstilrenser å fikk renset setene, gulvtrekket og mattene innvendig.. Mye drit som samler seg opp ja! Hentet også nytt ratt i går i Arendal, så hadde endel kjøring.. Fylte tanken når jeg dro hjemmefra i går tidlig, og fylte når jeg kom hjem igjen på kvelden. Regnet ut at jeg hadde kjørt på 0,68 liter på mila da Ganske fornøyd med det.. Var stort sett bare kjøring på motorvei da..
marararius Skrevet November 10, 2009 Forfatter Skrevet November 10, 2009 Siden jeg ligger her med svineinfluensa kan jeg jo legge ut noen bilder... Skitten etter langtur på fjellet.. Nypolert Nytt ratt Digg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå