Dombås Skrevet April 27, 2008 Skrevet April 27, 2008 hei gutt,ser på det ene bildet ditt en svart"leppe" er denne til frontfanger? eventuelt passer den på orginal E36 front ?og hvor er den kjøpt?pris?
marararius Skrevet April 27, 2008 Forfatter Skrevet April 27, 2008 Heisann Det er DTM leppa du mener? Den er til frontfangeren ja. Den passer ikke orginal front, men er mange fine lepper til orginal front på for eksempel www.schmiedmann.no. For eksempel Rieger Infinity ?
Dombås Skrevet April 27, 2008 Skrevet April 27, 2008 HeisannDet er DTM leppa du mener? Den er til frontfangeren ja. Den passer ikke orginal front, men er mange fine lepper til orginal front på for eksempel www.schmiedmann.no. For eksempel Rieger Infinity ? ja,ser det er mange alternativ. vi har senket 40-60 så skulle funnet en som nesten ikke bygger noe men stikk noe frem . noen so vet av noe slikt mon tro.
marararius Skrevet April 27, 2008 Forfatter Skrevet April 27, 2008 Lag en egen tråd, så blir det lettere å få hjelp
marararius Skrevet April 30, 2008 Forfatter Skrevet April 30, 2008 Har fått gjort litt med bilen nå! I går demonterte jeg frontfangeren, og bakfangeren, tok ut alle deksler og reservehjul og alt i bagasjerommet, og vasket skikkelig over alt oppi, og satte på plass igjen. Og prøvemonterte frontfangeren, bakfangeren og grillen. Passet perfekt Greit å ha vært igjennom det 1 gang, så slipper jeg kanskje å begynne å knote og lure når jeg skal montere alle nylakkerte delene
marararius Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Skrevet Mai 3, 2008 Nå har jeg gjort klart litt til lakkering Demontert bakfanger, frontfanger, lykter foran og bak, speil, grillen, og litt lister og drit Skal bli deilig å få på nye deler Og få nylakkert bil.
marararius Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Skrevet Mai 4, 2008 Skjedd litt her nå! Legger med noen bilder, så kan folket få se
///Mysild Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 gudd å glad jeg er for at jeg har coupe hehe... slipper alt styret med å ut med vinduer hehe... nei da... men blir greit dette du fikk av skjermene også ser jeg
///Mysild Skrevet Mai 4, 2008 Skrevet Mai 4, 2008 menne, av med håndtak, og lakk de svarte hehe... et flatt skrujern inn i hulle på enden av døra, og vips er de ute
marararius Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Skrevet Mai 4, 2008 Ja, var litt styr for å få av de vinduene bak, men gikk da greit det også Nok av lister og dritt å ta av ja, men gikk fint. Satse på det går like fint og ta de på igjen også. Hehe. Skjermene fikk jeg også av. Måtte borre opp den ene skruen bare. Fikk den andre til slutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå