marararius Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Skrevet Mai 15, 2008 Ja det jeg viste ! Drit i bilen lissom. Haha
Simen! Skrevet Mai 15, 2008 Skrevet Mai 15, 2008 Har du noen planer får scooter`n da?? Vert fett med xenon!
marararius Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Skrevet Mai 15, 2008 Har ikke noen planer, men tenkte det hadde vært rått å fått mekke noe Angel Eyes eller noe på den. Haha. Også lakkert den i samme farge som bilen. Men var egentlig ment for å bare ha noe å kjøre frem og tilbake til jobb med. Kommer til å spare ganske mye på det Den bruker jo ikke bensin nesten. Og jeg fikk den veldig billig
Rabies Skrevet Mai 15, 2008 Skrevet Mai 15, 2008 Du din svinepels... Trodde bilen var ferdig lakka jeg nå
marararius Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Skrevet Mai 15, 2008 Nei den er ikke det gitt :\ Men i morgen, da skal jeg bort å mase. Og ta bilder..
marararius Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Skrevet Mai 15, 2008 Ja, skal bli bedre å få tatt, og lagt ut bilder av bilen ferdig, enn den greia på 2 hjul
marararius Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Skrevet Mai 19, 2008 Noen bilder av bilen.. Har tatt litt tid dette, men heller det, og få et bra resultat. Veldig nøye med grunnarbeidet, og tatt alt av skader og rust. Også byttet en del av bakskjermen og litt av kanalene.. Men det hjelper seg nå. Er vel for det meste bare å pusse alt ned, og så lakkering etter det ca.
marararius Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Skrevet Mai 19, 2008 Har også 2 pakker på vei med kos! En fra Sondre, og en stoor fra Koed.
///Mysild Skrevet Mai 19, 2008 Skrevet Mai 19, 2008 NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI!!!!!!!! ikke si du sparkler igjen emblemet!?!?!? men eller så det bra ut, mye sparkel=færre bulker
marararius Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Skrevet Mai 19, 2008 Ja, foran gjør jeg det. Det var gjort fra før av å.. Sveiset igjen. Fikk ikke til å ordne noe der, så da ordnet han heller opp og fikk det helt rett...
///Mysild Skrevet Mai 19, 2008 Skrevet Mai 19, 2008 okey, men daså... hadde nesten mistet all troa på deg nå hehe... men ser det på avataren din
marararius Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Skrevet Mai 19, 2008 Hehe, ikke mist trua da Det skal nok bli bra til slutt Skal bort senere i dag å, han var ikke hjemme nå, så jeg fikk bare kommet meg inn å tatt noen bilder av bilen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå