Ad|oS Skrevet Mai 19, 2008 Skrevet Mai 19, 2008 Viktig å være grundig på grunnarbeidet så du får et bra resultat som varer lenge... Har du valset skjermene noe? Du burde gjøre det nå før du lakkerer dersom du noen gang skal ha på feite felger. Så slipper du at lakken sprekker opp da... Om ikke annet, hvertfall brette inn kantene i hjulbuen
marararius Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Skrevet Mai 19, 2008 Jeg har ikke valset noe nå, men de er valset litt tidligere... Bra å se grunnarbeidet blir gjort skikkelig ja!
carlhaakon Skrevet Mai 19, 2008 Skrevet Mai 19, 2008 synes det er litt tøft og ta bort BMW emblema på E36 jeg
marararius Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Skrevet Mai 19, 2008 Er jo tøft uten også, men ville gjerne hatt både foran og bak.. Men blir hvertfall bak da!
anders87 Skrevet Mai 19, 2008 Skrevet Mai 19, 2008 Blir bra dette En fet farge ser det ut til! Når forventer du at bilen er "ferdig" da?
marararius Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Skrevet Mai 19, 2008 Jeg håper å få den tilbake mot slutten av uka, så jeg kan begynne å montere diverse ting Helt ferdig blir den vel aldri, men skal nok bli ganske bra snart Bare få bestilt meg nye dempere og fjærer også, og få den litt nærmere bakken!
marararius Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Skrevet Mai 19, 2008 Ja, skal bort å kikke litt mer nå snart.. Bort med skruene til skjermene og sånt. Montere hvertfall skjermene før lakkeringen.. Slippe å skrape opp de og surre, etter de er lakkert.. Lakkert de inni da, og smørt på tectyl
marararius Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Skrevet Mai 20, 2008 Vært borte å snakket litt i dag også gitt Nå er bakplata byttet, eller, deler av den. Var ikke vits i å bytte annet enn hjørnene, siden det andre var like fint . Så da er det sparklet rett, og han skulle pusse ferdig det i kveld.. Pusset ned alle andre plasser han hadde sparklet også, og fått det bra. Så blir vel sprøytet på fyller snart satser jeg på. Har fått fyller på endel av delene mine.. Skjermer og fangere og sånn. Tok noen bilder, men får ikke lagt inn nå, siden jeg er på jobb. Får legge ut i morgen!
marararius Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Skrevet Mai 21, 2008 Noen nye bilder! Vært borte i dag å hjulpet til litt.. Har fått pusset ferdig, og fått på fyller, og så begynt å pusse inni dørkarmer og dører og sånn.. Huff for et drittarbeid.. Men det skal nok bli bra til slutt, med noe lakk over Har også en overraskelse !
marararius Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Skrevet Mai 21, 2008 Jess Har foresten fått pakke fra deg Sondre Takk skal du ha ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå