Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Viktig å være grundig på grunnarbeidet så du får et bra resultat som varer lenge... Har du valset skjermene noe? Du burde gjøre det nå før du lakkerer dersom du noen gang skal ha på feite felger. Så slipper du at lakken sprekker opp da... Om ikke annet, hvertfall brette inn kantene i hjulbuen :)

• Svar 745
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg håper å få den tilbake mot slutten av uka, så jeg kan begynne å montere diverse ting :) Helt ferdig blir den vel aldri, men skal nok bli ganske bra snart :) Bare få bestilt meg nye dempere og fjærer også, og få den litt nærmere bakken! :)

Skrevet

Ja, skal bort å kikke litt mer nå snart.. Bort med skruene til skjermene og sånt. Montere hvertfall skjermene før lakkeringen.. Slippe å skrape opp de og surre, etter de er lakkert.. Lakkert de inni da, og smørt på tectyl :)

Skrevet

Vært borte å snakket litt i dag også gitt :) Nå er bakplata byttet, eller, deler av den. Var ikke vits i å bytte annet enn hjørnene, siden det andre var like fint . Så da er det sparklet rett, og han skulle pusse ferdig det i kveld.. Pusset ned alle andre plasser han hadde sparklet også, og fått det bra. Så blir vel sprøytet på fyller snart satser jeg på. Har fått fyller på endel av delene mine.. Skjermer og fangere og sånn. Tok noen bilder, men får ikke lagt inn nå, siden jeg er på jobb. Får legge ut i morgen! :)

Skrevet

Noen nye bilder! :)

glgp4qzzhmtkdmf55vk1.jpg

58p62dl25fqefqi65ybe.jpg

n0anqe1ta1wz5zdxkjlk.jpg

vbiwlowtuufmjszco5rk.jpg

i3hyu275ql086xsumccj.jpg

Vært borte i dag å hjulpet til litt.. Har fått pusset ferdig, og fått på fyller, og så begynt å pusse inni dørkarmer og dører og sånn.. Huff for et drittarbeid.. Men det skal nok bli bra til slutt, med noe lakk over :) Har også en overraskelse ! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...