Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det ble en fin farge :-D

men som jeg sa på msn, det siste som skal monteres er grillen 8)

fargen er viper gts blue pearl for de som lurer ;-)

litt flere bilder:

IMG_0610.jpg

IMG_0614.jpg

IMG_0616.jpg

IMG_0617.jpg

IMG_0618.jpg

IMG_0622.jpg

• Svar 745
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Virker som et bra fargevalg. Gleder meg til å se denne i "levende live" og se om den ser like bra ut da. Du må bare ikke krasje. Og så kommer du nok til å bli litt paranoid nå med tanke på steinsprut osv, men du overlever nok det..

100% fornøyd med lakkjobben? Kvalitet på arbeidet i forhold til pris?

Skrevet

Jeg er kjempe fornøyd med jobben som er gjort. Har fulgt med hele tiden, og vært og sett hva som har skjedd og sånn. Grunnarbeidet er skikkelig gjort, og lakkeringen var også veldig bra.. Ikke noen feil jeg kan se ennå hvertfall. Ikke sett noe sig eller noe :) Så det må jo være bra.. Er veldig fornøyd med fargen :) Skal bli moro å få den ferdig ja, så får det snart bli noe treff igjen, så kan folk se den :)

Skal prøve å få montert endel i dag etter jobb også, så ser vi :) Tar litt tid når man står alene, og monterer skjermer og sånn.. Og så skal tilpasse det også, så det passer i forhold til panser, og døra. Men det skal nok gå bra :) Gleder meg bare til å få den på veien nå! :D

Skrevet

Får jo prøve å ikke kræsje noe mer nå :) Og passe på å ikke ligge helt oppi rævva på biler og trailere.. Kommer vel til å bli gæren av å kikke etter steinsprut ja.. Haha :lol:

Skrevet

Hehe, er sånn det blir det!! Første steinspruten er alltid så sinnsykt trist å få. Hmm, når det gjelder dørhåndtakene så syntes jeg de er fine lakkert.. Har mine lakkert selv og syntes det er fint jeg, og har enda ikke gått av noe lakk eller noe.

Skrevet

Huff ja.. Litt trøtt i går kveld, og festet panserlåsen og alt, og lukte igjen.. Og så var det jo ikke helt riktig justert, og det gikk ikke opp igjen. Og hendelen til å åpne med knakk, og batteriet var flatt.. Fikk rullet i gang, men da var det en gåen sikring, så kom ikke veldig langt. Men stod opp klokka 3 i natt igjen, og holdt på til litt over 5, når jeg måtte på jobb. Fått opp panseret, vasket litt innvendig, og byttet sikringer nå! :) Så jeg har bilen på veien :D Deilig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...