marararius Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Skrevet Juni 16, 2008 Ja, det jeg skulle gjort Hehe.. Var ikke nærbilde jeg sendte deg i går.. Stod 20 meter unna, og zoomet litt med mobilen.. Men så ganske bra ut, på mobilskjermen hvertfall.. Hehe. Men kan legge ut noen bilder nå, som jeg har liggende
marararius Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Skrevet Juni 16, 2008 Noen bilder da.. Ikke fornøyd med de men! Noen tips for å ta bilder som blir bra?
carlhaakon Skrevet Juni 16, 2008 Skrevet Juni 16, 2008 er jo pen bilen din nå da bare du får på nye blinkers
Ad|oS Skrevet Juni 16, 2008 Skrevet Juni 16, 2008 Du må dytte inn blinklyset og få sota et nytt. Så litt ugjevn ut den sotinga hehe Panseret må kanskje også justeres bak litt. Så ut som det ikke linet helt opp med venstre skjerm hvertfall. Planer om å skaffe deg M3-skjørt og M3-fanger bak? Når det gjelder å ta bilder er det bare å hente litt inspirasjon på nettet og så gå ut å ta masse bilder. Det er det som er greit med digitale kamera. Ta mange og slett mesteparten når du kommer hjem og ser at de ikke blir bra. Beste måten å lære på. Etterhver finner du ut et par vinkler som passer bra... Finn gjerne en fin bakgrunn, og uansett bruk en bakgrunn som ikke stjeler for mye oppmerksomhet. En parkeringsplass med mange biler er ikke å anbefale. Som hovedregel må du tenke at bilen skal kjøre "inn" i bildet og ikke ut av det. Altså mer luft foran bilen enn bak. Dessuten er det ofte ikke noe spesielt triks å plassere bilen helt i sentrum av bildet. Ha den litt på den ene siden. Tar du bilde med kompaktkamera er det ganske viktig at du stiller ned ISO til så lavt som mulig om du kan. Dette må du gjøre for å ikke få for kornete bilder. Speilrefleks tåler høyere ISO som regel, men det er individuelt fra modell til modell. Stativ er heller ikke å forakte, særlig hvis du bruker kompaktkamera i skumringen. Lukkertiden er lang og da blir bildene uklare siden man ofte ikke klarer å holde kamera i ro. Har du ikke stativ finner du noe annet å sette det på
Spinx Skrevet Juni 16, 2008 Skrevet Juni 16, 2008 Kjekt og vite;) Nydelig bilen ble, men den ser enda penere ut i virkligheten.
///Mysild Skrevet Juni 16, 2008 Skrevet Juni 16, 2008 Kjekt og vite;) Nydelig bilen ble, men den ser enda penere ut i virkligheten. hmmm... fikk du sett noe særlig på den? du er jo så asosial på treff... står jo bare i en krok haha...
Spinx Skrevet Juni 16, 2008 Skrevet Juni 16, 2008 hehe er en smule sjenert også ville ikke de andre hen:P
marararius Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Skrevet Juni 16, 2008 Ja, riktig det Halvard Må justere litt på panseret, også har jeg M3 skjørter liggende Skal montere når det blir bedre vær. Satser på onsdag, for da har jeg fri. Også opp å kjøpe nye blinklys og xenon til grøftelysene når jeg får lønn igjen Og montere ccfl ringene Fikk av Sondre i helga, så da skal nok alle funke igjen.. Hehe. Skal prøve å få tatt noen bilder også, som blir litt bedre Må også justere grillramma litt lengre frem, men virker som om jeg må borre nye hull da. Det passer ikke helt med de hullene som er i den. Ikke vet jeg hvorfor, når jeg kjøper orginal fra BMW. Men men..
kazynor Skrevet Juni 16, 2008 Skrevet Juni 16, 2008 nice dette men åssen har du tenkt å gjøre det med montering av skiltet forran? bare lurer litt siden jeg har samme fanger som deg, og har enda ikke funnet på noen gode ideer på det...
marararius Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Skrevet Juni 16, 2008 Må få tak i nye skiltplater, så er det vel bare å skru de fast. Er jo klare hull. Bare få skruer som passer. Eller?
kazynor Skrevet Juni 16, 2008 Skrevet Juni 16, 2008 jo ville tro det skulle holde;) men trenger noen forbanna store skruer for å få grep i de hulla i fronten hehe
marararius Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Skrevet Juni 16, 2008 Er jo mindre hull i selve fangeren da, innenfor de stoore hullene i listene.. Så det skal nok gå bra
///Mysild Skrevet Juni 17, 2008 Skrevet Juni 17, 2008 to hull mitt på der det er hull i lista, og et oppe i hvert hjørne er mer enn nok jeg har hatt 190, og det har enda ikke ramla av spinx, lol!
Dirty Skrevet Juni 17, 2008 Skrevet Juni 17, 2008 har skrudd 1 oppe i vært gjørnet selv. hatt 240 og sitter enda på. men panseret løftet seg haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå