marararius Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Skrevet Juni 20, 2008 Ja ikke sant.. Hadde vært moro å fått kjørt litt på bane Får se neste sesong, hvis planen blir som jeg har tenkt, med bilen Så alle sammen!! Min plan med bilen er å ha den inne i låve eller noe til vinteren.. Og enten få tak i en M3 motor å putte oppi, eller en 2,8 liter Og få det i bra stand, eller sette turbo på den jeg har nå
marararius Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Skrevet Juni 23, 2008 Nå er jeg så dritt lei den jævla motoren, at jeg holder på å spy!!! Er bare piss hele tiden. Er det ikke det ene er det det andree.. For det første, har den drivi å fusket og køddet leenge nå. Kommer ikke opp i turtall nesten etter 4000.. Og ved gasspådrag ved lavere turtall, hopper den nesten, og det smeller i eksosen. Og nå lekker det vann en plass eller noe, og den går seg varm!
Ad|oS Skrevet Juni 23, 2008 Skrevet Juni 23, 2008 Ikke greit når det er slik. Bare å investere i ny og gøyere motor Vurdert å få satt den på verksted å bare få dem til å fikse det som er galt? Blir fort dyrt desverre
marararius Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Skrevet Juni 23, 2008 Ja, vurderer det nå, å sette den på verkstedet, så skal de få fikset alt med kjølesystemet på den, og finne ut av fuskingen.. Skal også bytte begge bærekulene foran igjen, og de indre foringene i bærearmene, og noen foringer i bakstillingen. Men det får jeg hjelp til, så det gjør jeg ikke på verksted Skulle jo ha byttet forige uke, men ble litt for mye greier, og jeg ble litt for ivrig med å få bilen tilbake... Hvor mye må jeg regne med å ut med på verksted tror du/dere?
marararius Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Skrevet Juli 5, 2008 Tatt endel bilder nå.. I går kveld Tatt litt tid, men nå har jeg hvertfall fått gjort det.. Skal få lagt de ut, når jeg kommer meg hjem fra jobb!
marararius Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Skrevet Juli 5, 2008 Var kanskje litt mye ganske likt, men prøvde meg litt frem med kamera, med fargeinnstillinger og sånn!
BreitBau Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 Ser merkelig ut uten skilt.. Men uansett.. Pen bil.. Og når det gjelder problemet ditt tror jeg nok hvertfall at du har en gåen coil som følge av toppakningslekkasje..
marararius Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Skrevet Juli 5, 2008 Mangler nok felger ja.. Men det blir ikke prioritert enda hvertfall.. Skiltene skal jeg få på så fort som mulig.. Har vært å ordnet nye skilt, men jeg må finne en måe å feste skiltplatene til fangeren. Er så store hull lissom. Må finne på noe lurt Gåen coil ja.. Hmmm.. Mye greier å fikse slikt?
plumbo79 Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 Nå er jeg så dritt lei den jævla motoren, at jeg holder på å spy!!! Er bare piss hele tiden. Er det ikke det ene er det det andree.. For det første, har den drivi å fusket og køddet leenge nå. Kommer ikke opp i turtall nesten etter 4000.. Og ved gasspådrag ved lavere turtall, hopper den nesten, og det smeller i eksosen. Og nå lekker det vann en plass eller noe, og den går seg varm![/quoteM50 er for ny teknologi du skulle nok hatt en m20
BreitBau Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 Neida.. Du har seks stykker.. En over hver plugg.. Få tak i en ny en og bytt en og en inntil bilen går normalt igjen
marararius Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Skrevet Juli 5, 2008 Da skal jeg prøve å få sjekket det med coilene Hva koster en coil lissom? Hehe
marararius Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Skrevet Juli 5, 2008 Da skal jeg prøve å få sjekket det med coilene Hva koster en coil lissom? Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå