marararius Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Skrevet Juli 7, 2008 Nei, og jeg gir langt faen i alt med den bilen akkurat NÅ, men ikke i morgen sikkert.. Faen altså.. Virket fint alt sammen nå i det siste.. Så drev jeg å herjet litt ista, ikke noe voldsomt.. Så stod den på tomgang 5 minutter, og plutselig begynte det å ryke, og et jævli trykk i det helvettes kjølesystemet.. Men har funnet et ganske stort hull i radiatoren.. Så da blir bilen stående til alt er i orden igjen Med AE, kjølesystem, fusking, panser er ordentlig, og en SKIKKELIG motorvask.. Ser ikke ut oppi der!
BreitBau Skrevet Juli 7, 2008 Skrevet Juli 7, 2008 Hehe.. bare å ut å vaske med engang. kjølevæske er ikke akkurat det beste lakken kan få.. Etser seg godt fast det.. Kjipt at du får så mye problemer nå da?
marararius Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Skrevet Juli 7, 2008 Ja, skjønner meg fader ikke på det kjølesystemet jeg.. Er så dritt lei alt sammen.. Vil bare at det skal funke ! Skal ut å spyle den med en gang jeg da
Rabies Skrevet Juli 7, 2008 Skrevet Juli 7, 2008 Faen du har hatt mye pes med den bilen din syntes jeg... Hadde blitt sinnsyk jeg
marararius Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Skrevet Juli 8, 2008 Ja, og nå er det vist gærent å vaske bilen klokka 1 på natta også nå.. Kom en nabo og spurte hva jeg drev med, og hvorfor jeg vasket bilen midt på natta.. Det var jo lite vits sa han, når jeg bare kunne vente til morran igjen.
marararius Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Skrevet Juli 8, 2008 Men da får jeg vel ta meg en tur på jobben da, jobbe litt overtid når jeg har sjangs På SCOOTEREN.. Herreguud altså Kan ikke ende bra dette her..
marararius Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Skrevet Juli 21, 2008 Nå skjønner jeg ikke noe.. Vannpumpe og termostat er byttet for 1 år siden, og funker som det skal. Viskosekobling virker, og er byttet for 9 mnd. siden.. Radiatoren er byttet for 1 uke siden.. Og nå koker det igjen.. Fikk luftet skikkelig ut av systemet, og skrudd igjen.. Men kan være en dårlig slange som det lekker fra. Men kan det være det som er problemet med at det koker? Når den koket lakk det masse vann ut, så var jo ikke tomt for vann hvertfall.. Men kan det være problemet med at det koker? At det minker på vannet, og kommer luft i systemet? Eller noe annet?? Olja er fin som bare det
BreitBau Skrevet Juli 21, 2008 Skrevet Juli 21, 2008 spør faktisk igjen.. Luftet skikkelig? Det er en JÆVLI omfattende prosess..Som regel hjelper det å få radiatoren høyere enn motoren og pumpe som f... på alle slangene.. Men er slettes ikke lett likevel.. Gjort det flere ganger og tørr påstå jeg sjelden får det til.. Men det går seg til etter noen dagen.. Du kjenner vel at begge slangene på radiatoren går varme?
marararius Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Skrevet Juli 21, 2008 Ja, begge slangene blir varme.. Og ikke noe forskjell i trykket før og etter termostaten.. Og det virker jo greit alt sammen 1 uke og 2, før det plutselig begynner.. Er jo rart.
marararius Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Skrevet Juli 21, 2008 Litt photoshop! Når bilen alikevel står!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå