Dirty Skrevet Juli 28, 2008 Skrevet Juli 28, 2008 prøv å kjør uten termostaten. ellers vil jeg tro du har en lekasje en plass. en plass der den suger inn luft. trenger ikke være store greia. trenger bare å boble litt så suger den inn luft. hadde samme problemet med min 328, fant til slutt lekasjoen var seff under innsug osv. så måtte av med alt. men etter det har den fungert topp. l
marararius Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Skrevet Juli 28, 2008 Ja lurer på om jeg kan ha funnet lekasjen. Pakningen til vannpumpa var jo bare som grøt. Og det var ikke noe pakning ved termostathuset.. Så ville tro at hvertfall det er tett nå!
marararius Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Skrevet Juli 31, 2008 Hoho Jeg skal forske litt i helga.. Bilen har vel stått over 1 uke nå, uten at jeg i det hele tatt har rørt den.. Vært så deilig vær, så har ikke giddi Vært på vannet i steden
Spinx Skrevet August 2, 2008 Skrevet August 2, 2008 Hva er det med deg og sondre og ikke giidde? Fått sett noe mer på det i helga da?
marararius Skrevet August 2, 2008 Forfatter Skrevet August 2, 2008 Hehe, JEG har faktisk giddi nå! Lurer på om det kan være i orden.. Fått luftet skikkelig ut nå, og det kommer flott varm luft fra varmeapparatet, og jeg har stått en halvtime på tomgang uten at den har gått varm.. Så kanskje jeg tar sjansen på å kjøre en tur nå! Skummelt
anders87 Skrevet August 3, 2008 Skrevet August 3, 2008 Bra bilen går igjen da! Så trivelig en viss person ovenfor her ser "optimistisk" på det også Men nå er det natta, opp kl 06 imorra for og gjøre seg klar for et lite 12 timers skift.. Hau..
marararius Skrevet August 4, 2008 Forfatter Skrevet August 4, 2008 Ja kjekt å være optimist Hehe.. Oppe halv 5 på morran i dag jeg.. Men bare 8 timers skift da Men hardt å stå opp merket jeg.. Når jeg ikke har lagt meg før 6 de 2 siste nettene nå!
anders87 Skrevet August 4, 2008 Skrevet August 4, 2008 Ooh, ja merkes det når man snur døgnrytmen totalt iløpet av en helg.. Pleier som regel og bli tidlig kveld på mandagene Jobber som du da egentlig? Blir litt OT dette her nå men..
///Mysild Skrevet August 4, 2008 Skrevet August 4, 2008 som halvard alltid sier... jeg er ikke pessimist, men realist
marararius Skrevet August 4, 2008 Forfatter Skrevet August 4, 2008 Jobber som prosessoperatør Lærling fortsatt men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå