///Mysild Skrevet August 9, 2008 Skrevet August 9, 2008 hmmm.. kanksje på tide å oppdatere førstesia?
marararius Skrevet August 9, 2008 Forfatter Skrevet August 9, 2008 Ja det kan det være Men nå er jeg på jobb, får se i morgen eller noe
marararius Skrevet August 12, 2008 Forfatter Skrevet August 12, 2008 Nå er bilen vasket og polert, klar for Gatebil til helga Holdt på en stund med den nå.. Først avfetting på felgene, og pusset de, men de er så stygge, så ble ikke helt bra forde, men mye bedre.. Så vask av hele bilen, utvendig, og innvendig i dørkarmene og sånt, med Meguiars Car Wash, med vaskehanske, og avtørking med Meguiars mikrofiber. Så polering med Meguiars Tech Wax 2.0, og oppå det ble det lagt på Meguiars Ultimate Quik Detailer. På gummien på dekkene har jeg Turtle Wax sin Wet'n Black, og på listene er det AutoGlym Bumper Care! Og nå står bilen trygt under tak!
///Mysild Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 og blir skitten på vei ned hit hadde du ikke lakkrens??????
marararius Skrevet August 12, 2008 Forfatter Skrevet August 12, 2008 Men da bare vasker du den for meg Ikke noe lakkrens nei ?
///Mysild Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 hvorfor ikke lakkrens!? mye dritt på lakken uansett.... men men... for sent nå ta med deg "moppen" og kluten ned du, så kan du låne såpe av meg
marararius Skrevet August 12, 2008 Forfatter Skrevet August 12, 2008 Jada, ordner det vettu Lakkrens neste gang da kanskje Hehe.. Men det har jeg ikke kjøpt engang Må kjøpe sotefilm i morgen Greit å kjøpe på Mekk? Eller Bilextra? Kan ikke sånt jeg
///Mysild Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 kjøp cd cardic eller så kan jeg kjøpe for deg her nede hvis de har
marararius Skrevet August 12, 2008 Forfatter Skrevet August 12, 2008 Ja hvis du hadde giddi det, så får jeg riktig hvertfall? Kan overføre penger til deg hvis du hadde giddi Eller om du får på fredag..
///Mysild Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 det ordner seg... kanskje vi får satt inn AE også skal anne være med deg ned btw?
marararius Skrevet August 12, 2008 Forfatter Skrevet August 12, 2008 Ja hvis vi får opp panseret Hehe.. Tror hun blir med ja
marararius Skrevet August 12, 2008 Forfatter Skrevet August 12, 2008 Nei kjenner jeg deg rett har du en løsning, på det OGSÅ! Hehe..
///Mysild Skrevet August 20, 2008 Skrevet August 20, 2008 oppdater førstesia fått fiksa sotinga nå? sleng ut bilder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå