Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe... blir alltis slikt ;-) litt artig også... vil ha bygdas mest strøkne e36, noe jeg håper på :-) går en 325is med lumma, ganske fin den også, menne, håper på å få mer creed :-) hehe :-)

skummelt at man alltid finner en plass man kan bruke litt mere penger egentlig... hehe

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

hehe.. Prioriteringer.. Og tid.. Er det man trenger.. Og ei tolmodig dame.. Og helst noen foreldre med en bil de er villige til å låne bort noen lørdagskvelder... ;)

Alt det handler om egentlig.. Og studering av mange MANGE e36'er.. Og er her jeg kommer inn med det at av alle de e36ene jeg har sett, kan jeg ikke huske å ha sett sideblinkersen på noen av de... :P

Seriøst.. Tenkt tilbake.. hehehe.. Du har sikkert sett bilder du også..

Skrevet

mener jeg også, men mange meninger... og motor teller litt for mye... tenk om jeg hadde skrevet mysilds m3, på tråden, eller noe slikt, da hadde kommentarer haglet inn ;-) hehe... 320 m-tech er noe "alle" har sett ;-)

Skrevet
Sondre da. En E36 med m-tech er jo uansett penere enn en med lumma;)

Wøørrd... Men jeg skulle ha CL1 kittet engang for 3-4 år siden jeg ogsåå :P Så jeg har ikke alltif vært frelst.. Antar at ettersom du ser flere og flere e36'er så endrer innstillingen seg.. Du merker liksom hva som blir feil og hva som appellerer til hjertet i folk..

Skrevet

Jaja, herregud, jeg hadde planer om både E46 look, shogun vinge, onepiece lykter og kromfelger jeg :whatever:

Men så ble jeg plutselig fornuftig etter å ha eid bilen et par dager :wink:

Skrevet
mener jeg også, men mange meninger... og motor teller litt for mye... tenk om jeg hadde skrevet mysilds m3, på tråden, eller noe slikt, da hadde kommentarer haglet inn ;-) hehe... 320 m-tech er noe "alle" har sett ;-)

Folk pleier å si: "Men kev, hvorfor kjøpte du ikke en M3?"

Blir egentlig litt forbanna når folk sier det å pleier å svare at jeg har brukt så mye penger på denna at penger ikke AKKURAT er problemet.. Og da er det vel det at jeg nettopp ikke har lyst på en M3 da? Er jo der det ligger.. Vil ikke ha en m3! Kall meg en krakk men helt siden jeg var liten guttepjokk som 13-14 åring har jeg hatt lyst på en 325.. Navnet klinger godt, og det satte seg fast i ett enkelt barnesinn ;)

M3 er så tull.. Hadde jeg ville hatt det hadde jeg kjøpt det.. Men det er en HELT annen diskusjon.. Eller det er ikke noen vits å diskutere engang for jeg ville aldri ha en M3 som liten.. jeg ville ha en 325i!

Skrevet
Jaja, herregud, jeg hadde planer om både E46 look, shogun vinge, onepiece lykter og kromfelger jeg :whatever:

Men så ble jeg plutselig fornuftig etter å ha eid bilen et par dager :wink:

Lol.. Det er det værste jeg har hørt! :D JAggu bra bimmers.no greide å redde deg ;)

Skrevet

ja, rart, på mange måter så er en løen m3 mye høyere verdsatt enn en STRØKEN 32x, nemlig pga at den andre er m3 og har motoren til det, men jeg ville heller hatt en fin "dau" bil, enn en sprek løen en! godt noen har like meninger :-) motor er ikke alt ;-)

og folk har spurt flere ganger om min fakrisk er en m3, men når jeg sier nei, er den liksom uinterresant...

rart det der... :-s

Skrevet

Hehe.. Ja i en eller annen for er det faktisk det optimale.. Selv om eg etter min egen smak syns M-tech all the way blir litt nøytralt igjen.. Ønsker jo å sette en ny standard over hvilken miks du kan gjøre, og allikvel få godkjent det av originalpolitiet.. hehe..

Skrevet

Det som blir det råeste og mest oppsiktsvekkende er jo å bruke m-tech som et utgangspunkt og så videreføre det med litt ekstra.

HELT ren M kan nok bli litt "vanlig" ja

Skrevet

Har blitt mer og mer orginalfrelst jeg også etterhvert. Da jeg fikk første BMW'en var det en del ulike planer og mye styling jeg syntes var fint. Nå går det i mer og mer orginale deler jeg ønsker, og er det ikke orginalt må det være veldig gjennomført for at det skal være fint. Ler for meg selv når jeg ser en pen M-tech bil med svær Rieger-vinge, for synes det blir feil :lol:

Og med tanke på blinklys, går du for noen sota orginale er det jo helt greit. Er ikke noe man legger spesielt merke til uansett på en bil, bortsett fra dersom det er en ellers gjennomført mørk bil med hvite blinklys hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...