Nøstbakken Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 Så meget pen ut denne.. Skulle vel vært litt lakk på grillramma.. lykke til videre
Michter Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 Så meget pen ut denne.. Skulle vel vært litt lakk på grillramma.. lykke til videre Takk! Er litt usikker på hva jeg skal gjøre med grillramma. Etter jeg ødela den andre etter en tur i autovernet, kjøpte jeg en ny en, på ebay. Denne har noen skjønnhetsfeil på sida og selve ramma som er mellom lyktene er litt skjev, pluss at det plutselig blir et veldig langt mellomrom mellom grillramma og fangeren. Vet ikke om jeg skal kjøpe ny eller om jeg skal lakkere denne .. Noen som vet om det går ann å "heise" frontfangeren mer opp? sånn ca er sprekken mellom ramma og grillen; sprekken ved hjulet. Han her har løfta fangeren opp mens han skrudde den på, da blir det en leppe som peker i været :S
Turok Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Du skrev: Det driver å "klonker" i demperene mine etter jeg satt på 30mm fjørene. Noen som vet hva det kan være? Sikker på at du ikke har "ødelagt/pungtert" demperene dine under montering? er lett for at demperene går i stykker når man monterer senkefjærer på dem når de er gammle kan også være andre ting som foresaker lyd da så spørs jo det om det er bak eller foran hvis det er bak kan det være fjærbeinslagerene som er gåen? kan jo sefølgelig være mye annet da
The StigMeister Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 Si ifra hvis det blir GT leppa da, så overtar jeg splitterne;)
Michter Skrevet April 13, 2009 Forfatter Skrevet April 13, 2009 Du skrev:Det driver å "klonker" i demperene mine etter jeg satt på 30mm fjørene. Noen som vet hva det kan være? Sikker på at du ikke har "ødelagt/pungtert" demperene dine under montering? er lett for at demperene går i stykker når man monterer senkefjærer på dem når de er gammle kan også være andre ting som foresaker lyd da så spørs jo det om det er bak eller foran hvis det er bak kan det være fjærbeinslagerene som er gåen? kan jo sefølgelig være mye annet da Fant litt ut om bilen for noen dager siden: venstre framdemper er defekt, og venstre fjør bak er knekt :S så nå skal jeg bestille v-maxx just.senke sett, noen erfaringer med disse?
Michter Skrevet April 13, 2009 Forfatter Skrevet April 13, 2009 Si ifra hvis det blir GT leppa da, så overtar jeg splitterne;) skal sende deg en sms jeg, når den dagen kommer ;D
Nøstbakken Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Så meget pen ut denne.. Skulle vel vært litt lakk på grillramma.. lykke til videre Noen som vet om det går ann å "heise" frontfangeren mer opp? sånn ca er sprekken mellom ramma og grillen; sprekken ved hjulet. Han her har løfta fangeren opp mens han skrudde den på, da blir det en leppe som peker i været :S Du kan få mindre sprekk viss du løser "hovedboltene" som holder støfangeren fast, så presser du fronten opp mot grillramma , så er det berre å stramme boltene gjenn, det skal hjelpe litt..
Michter Skrevet April 13, 2009 Forfatter Skrevet April 13, 2009 Så meget pen ut denne.. Skulle vel vært litt lakk på grillramma.. lykke til videre Noen som vet om det går ann å "heise" frontfangeren mer opp? sånn ca er sprekken mellom ramma og grillen; sprekken ved hjulet. Han her har løfta fangeren opp mens han skrudde den på, da blir det en leppe som peker i været :S Du kan få mindre sprekk viss du løser "hovedboltene" som holder støfangeren fast, så presser du fronten opp mot grillramma , så er det berre å stramme boltene gjenn, det skal hjelpe litt.. Mener du boltene som er nedenfor lyktene og under støtlista? har gjort det, når jeg løfter opp i fronten, blir det en sprekk mellom grillramma og frontfangeren, ved front hjulet på begge sider. - skal få tatt noen bilder i morgen, så blir det lettere å forklare
Torbjørn H Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Har du uoriginal M3-fanger? Har samme glippen på min, får det ikke helt rett, uten at leppa blir stående oppover, som du sa.
Michter Skrevet April 13, 2009 Forfatter Skrevet April 13, 2009 Kjøpte denne m3 fronten jeg, er ikke den orginale, men den jeg har hørt er best? mener jeg bestilte den fra st import også http://www.stimport.mystore.no/ds_produ ... ucts_id=58 har du orginal m3 front?
Torbjørn H Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Nope. Kjøpte min fra Koed. Men problemet er det samme hos meg.
The StigMeister Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 På et bilde lengre opp, så ser det ut som du har en anne type splittere, ikke gt splitterne.. stemmer dette?
Michter Skrevet April 16, 2009 Forfatter Skrevet April 16, 2009 På et bilde lengre opp, så ser det ut som du har en anne type splittere, ikke gt splitterne.. stemmer dette? mener du disse? Det er noen splittere som jeg kjøpte på ebay, de er i carbon, de ligger bare her og slenger, så er det noen som vil ha slike splittere? disse splitterene gjør ikke bilen lavere, men lenger. monteres rett på m3front uten noen lepper i mellom ;D
Michter Skrevet April 16, 2009 Forfatter Skrevet April 16, 2009 Nope. Kjøpte min fra Koed. Men problemet er det samme hos meg. æsj, bra du sa det! hadde tenkt til å bestille fra koed eller gs for å fjerne problemet, men da er det liten sjanse for at det går :S har du noen gang bulka inn fronten litt?
Michter Skrevet April 24, 2009 Forfatter Skrevet April 24, 2009 her er bilde av sprekken som blir mellom frontfanger og grillramme :S noen som vet om kanskje grillramma er for tynn? venstre side høyre side
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå