Michter Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Skrevet Juli 20, 2009 Denne bilen falt i min smak! gansk rå bil! takk Nå har potta kommet på, men den er veeeldig skjev, så den ligger borti M3 diffuseren :S lukter svidd plastik hver gang jeg går ut av bilen :S Hmm... Den der er lei.. Ligger den oppi elller på siden av diffusoren? 'Den ligger inni der eksosen skal være på diffuseren, men den ligger veldig til venstre, slik at eksosen er borti plasten hehe! men plasten er like hel ;D bra plast!
Michter Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Skrevet Juli 20, 2009 Gt leppe er veldig kledelig.. Bare synd den skal ta nedi alt som er ja, må kjøre veldig forsiktig ;D Leppa har vært borti mye rart og er fortsatt like hel! veldig fornøyd med den! vurderer egentlig rieger infinity sideskjørt og bakfanger, siden disse bygger mer ned ;D
DJ RS2 Matrix Skrevet Juli 21, 2009 Skrevet Juli 21, 2009 det var ikkje store klaringen i fra gt splitteren og bakken men har du bilder av korleis du har gjort det med xenon i tåkelysene ? har du borra hull i kapselen for å få ledningene til den nye pæra inni ?
vetu03 Skrevet Juli 21, 2009 Skrevet Juli 21, 2009 Ble nice med Gt Leppa.. Hvor mange cm klaring har du på det laveste på leppa?
Michter Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Skrevet Juli 21, 2009 det var ikkje store klaringen i fra gt splitteren og bakken men har du bilder av korleis du har gjort det med xenon i tåkelysene ? har du borra hull i kapselen for å få ledningene til den nye pæra inni ? ja, er ikke mye klaringa, men vil egentlig ha den litt lavere ;D hehe! skal se om jeg får tatt noen bilder før kobla jeg på en dum måte, så pærene i tåkelysa røk hele tida, men nå har jeg kobla dem på en annen måte, og ikke en eneste pære har gått siden ;D
vetu03 Skrevet Juli 21, 2009 Skrevet Juli 21, 2009 det var ikkje store klaringen i fra gt splitteren og bakken men har du bilder av korleis du har gjort det med xenon i tåkelysene ? har du borra hull i kapselen for å få ledningene til den nye pæra inni ? ja, er ikke mye klaringa, men vil egentlig ha den litt lavere ;D hehe! skal se om jeg får tatt noen bilder før kobla jeg på en dum måte, så pærene i tåkelysa røk hele tida, men nå har jeg kobla dem på en annen måte, og ikke en eneste pære har gått siden ;D Har ikke byttet en eneste pære i tåkelysa mine, og de har jeg hatt xenon på i 2,5år.
petterl Skrevet Juli 21, 2009 Skrevet Juli 21, 2009 Pen bil Lov til å spørre hva felgene heter og hvor du har kjøpt de ?
Michter Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Skrevet Juli 21, 2009 Pen bil Lov til å spørre hva felgene heter og hvor du har kjøpt de ? takk Vertini riviera, kjøpt hos www.motorsenter.no ;D
Michter Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Skrevet Juli 21, 2009 det var ikkje store klaringen i fra gt splitteren og bakken men har du bilder av korleis du har gjort det med xenon i tåkelysene ? har du borra hull i kapselen for å få ledningene til den nye pæra inni ? ja, er ikke mye klaringa, men vil egentlig ha den litt lavere ;D hehe! skal se om jeg får tatt noen bilder før kobla jeg på en dum måte, så pærene i tåkelysa røk hele tida, men nå har jeg kobla dem på en annen måte, og ikke en eneste pære har gått siden ;D Har ikke byttet en eneste pære i tåkelysa mine, og de har jeg hatt xenon på i 2,5år. kobla dem riktig da ;D
Michter Skrevet September 5, 2009 Forfatter Skrevet September 5, 2009 Usikker på om jeg skal ha M3 sideskjørt og bakfanger, eller Rieger Infinity? noen forslag? noen som har noen deler liggende?
Jan Tore Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 Helt klart M3. Infinity ser for svulstig ut spør du meg.
Spiritus Sancti Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 Så "clean" bilen din er fra før må du ha m3/mtech!
Michter Skrevet September 11, 2009 Forfatter Skrevet September 11, 2009 M3/m-tec er pent, men syns det bygger for lite ned med tanke på leppa foran. sånn som det ser ut som nå, er det "tripp, trapp, tresko" på skjørta :S
Rollerboy Skrevet September 11, 2009 Skrevet September 11, 2009 infinity skjørt, og mtec bakfanger. perfekt til gt leppa og m diffuseren bak : ) Har dette selv på min coupe. Mtec skjørt er rimelig kjedelig .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå