Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Denne bilen falt i min smak! gansk rå bil!

takk :D

Nå har potta kommet på, men den er veeeldig skjev, så den ligger borti M3 diffuseren :S lukter svidd plastik hver gang jeg går ut av bilen :S

Hmm... Den der er lei.. Ligger den oppi elller på siden av diffusoren?

'

Den ligger inni der eksosen skal være på diffuseren, men den ligger veldig til venstre, slik at eksosen er borti plasten :P hehe! men plasten er like hel ;D bra plast! :D

• Svar 169
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Gt leppe er veldig kledelig.. Bare synd den skal ta nedi alt som er :P

ja, må kjøre veldig forsiktig ;D Leppa har vært borti mye rart og er fortsatt like hel! veldig fornøyd med den! :D

vurderer egentlig rieger infinity sideskjørt og bakfanger, siden disse bygger mer ned ;D

Skrevet

det var ikkje store klaringen i fra gt splitteren og bakken :D

men har du bilder av korleis du har gjort det med xenon i tåkelysene ? har du borra hull i kapselen for å få ledningene til den nye pæra inni ?

Skrevet

men har du bilder av korleis du har gjort det med xenon i tåkelysene ? har du borra hull i kapselen for å få ledningene til den nye pæra inni ?

ja, er ikke mye klaringa, men vil egentlig ha den litt lavere ;D hehe!

skal se om jeg får tatt noen bilder :D

før kobla jeg på en dum måte, så pærene i tåkelysa røk hele tida, men nå har jeg kobla dem på en annen måte, og ikke en eneste pære har gått siden ;D

Skrevet

før kobla jeg på en dum måte, så pærene i tåkelysa røk hele tida, men nå har jeg kobla dem på en annen måte, og ikke en eneste pære har gått siden ;D

Har ikke byttet en eneste pære i tåkelysa mine, og de har jeg hatt xenon på i 2,5år.

Skrevet

Har ikke byttet en eneste pære i tåkelysa mine, og de har jeg hatt xenon på i 2,5år.

kobla dem riktig da ;D

• 1 month later...
Skrevet

M3/m-tec er pent, men syns det bygger for lite ned med tanke på leppa foran. sånn som det ser ut som nå, er det "tripp, trapp, tresko" på skjørta :S

Skrevet

infinity skjørt, og mtec bakfanger. perfekt til gt leppa og m diffuseren bak : ) Har dette selv på min coupe. Mtec skjørt er rimelig kjedelig .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...