The StigMeister Skrevet Juli 25, 2008 Skrevet Juli 25, 2008 Åssen sota du lyktene dine ? gjorde du det selv? bøe hvertfall skikkelig pent! Man åpner lykta, så tar man ut linseglasset. Så er det bare å sote
Michter Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Skrevet Juli 26, 2008 karbon leppa til m-teck fornten var grise tøff! hvor kjøpte du den? og ellers så liker jeg planene du har for bilen. Den er kjøpt på Ebay er bare en fyr som har den ;D tror han selger ennå slik vil den se når den er montert :D
Michter Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Skrevet Juli 26, 2008 karbon leppa til m-teck fornten var grise tøff! hvor kjøpte du den? og ellers så liker jeg planene du har for bilen. Karbon leppe? Hvor? Hei:fine bil du har fenge etter hvert.lure på en ting,kot har du kjøpt dem skiltplatene med navne dit på?dem ligte eg kunne tenkt meg slike De kjøpte jeg fra dintext.dk hvis jeg ikke husker helt feil ;D
Michter Skrevet Juli 26, 2008 Forfatter Skrevet Juli 26, 2008 Åssen sota du lyktene dine ? gjorde du det selv? bøe hvertfall skikkelig pent! Takk! ja, sota de selv... får kjøpt det på mekonomen i hvertfall.. som Stigmeister skrev.. Man åpner lykta, så tar man ut linseglasset. Så er det bare å sote .. men ikke sote for mye! Nær- og fjernlys blir svake!! sota for mye første gangen... men fjernes lett med neglelakkfjerner ;D
Michter Skrevet September 5, 2008 Forfatter Skrevet September 5, 2008 Nye bilder... bakrutesenker montert, spoilerlist montert, øyelokk montert. mangler 30mm senk foran/ m3 front med AC splitters ( har hjemme ) ;S
Michter Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2008 m3 fronten montert + splittere ;D hva syns folket ?
GunnarM Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Kjempe flott denne har blitt. Er ikke så veldig mye som skal til.
lloydsb Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Kjempe flott denne har blitt. Er ikke så veldig mye som skal til. er ikke det,nei men koster gjør det fordi dessverre pen bil forresten.
Michter Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2008 Takk! Det koster! derfor tenkte jeg at jeg skulle sette på orginal fangeren i vinter, i tilfelle jeg skulle være litt uheldig ;D Nå skal jeg hjem og prøve å bytte fjærer... Er det noen som har en DIY på det?
Michter Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2008 da har jeg skifta fjør på den ene sida, men på venstresida, gikk det ikke helt som det skulle. en skrue knakk og en annen røk gjengene på, etter en VELDIG klumsete feil av en kamerat av meg ;S! Så nå står bilen stille. Må antagelig borre ut skruen som knakk .. Men vet ikke helt hva jeg skal gjøre med den skruen som gjengene gikk på - får den ikke av delen ;S slike ting er LEIT!
Michter Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2008 Nå er bilen senket på den ene siden ;D og ser slik ut;
Michter Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Skrevet Mars 5, 2009 Gt splitters har kommet på har nettopp fått GT vingen som skal lakkeres med en gang jeg får inn noe cash. Men først EU og v-maxx just.senkesett.
Turok Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 veldig pen bil du har der men du skulle fjernet 316 fra bagasjeroms loket (min mening da ) ellers er det bare og stå på videre
marararius Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 Blir bra Syntes det er skikkelig tøft med ccfl ringene og xenon Ble bra med fangeren og splitterne også. Bare å legge ut masse bilder
Michter Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Skrevet Mars 7, 2009 veldig pen bil du har der men du skulle fjernet 316 fra bagasjeroms loket (min mening da ) ellers er det bare og stå på videre Takk ja, har tenkt til å fjerne det. bare det blir litt varmere i været sitter vel i lim har jeg skjønt, så må varme det opp Blir bra Syntes det er skikkelig tøft med ccfl ringene og xenon Ble bra med fangeren og splitterne også. Bare å legge ut masse bilder Takk! vet ikke om jeg skal ha splittere eller om jeg skal gå for GT leppa til kommeren :S Det driver å "klonker" i demperene mine etter jeg satt på 30mm fjørene. Noen som vet hva det kan være?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå