Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 169
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
karbon leppa til m-teck fornten var grise tøff! hvor kjøpte du den? og ellers så liker jeg planene du har for bilen.

Den er kjøpt på Ebay :D er bare en fyr som har den ;D tror han selger ennå :D

slik vil den se når den er montert :D :D

cr5qidqonl76rjmgn99h.jpg

md7oymxu151xolpaf5lu.jpg

Skrevet
karbon leppa til m-teck fornten var grise tøff! hvor kjøpte du den? og ellers så liker jeg planene du har for bilen.

Karbon leppe? Hvor?

Hei:fine bil du har fenge etter hvert.lure på en ting,kot har du kjøpt dem skiltplatene med navne dit på?dem ligte eg :D kunne tenkt meg slike

De kjøpte jeg fra dintext.dk hvis jeg ikke husker helt feil ;D

Skrevet
Åssen sota du lyktene dine ? gjorde du det selv? bøe hvertfall skikkelig pent!

Takk!

ja, sota de selv... får kjøpt det på mekonomen i hvertfall..

som Stigmeister skrev.. Man åpner lykta, så tar man ut linseglasset. Så er det bare å sote ..

men ikke sote for mye! Nær- og fjernlys blir svake!! sota for mye første gangen... men fjernes lett med neglelakkfjerner ;D

• 1 month later...
  • 1 month later...
Skrevet

Takk!

Det koster! derfor tenkte jeg at jeg skulle sette på orginal fangeren i vinter, i tilfelle jeg skulle være litt uheldig ;D

Nå skal jeg hjem og prøve å bytte fjærer...

Er det noen som har en DIY på det?

Skrevet

da har jeg skifta fjør på den ene sida, men på venstresida, gikk det ikke helt som det skulle. en skrue knakk og en annen røk gjengene på, etter en VELDIG klumsete feil av en kamerat av meg ;S!

Så nå står bilen stille.

Må antagelig borre ut skruen som knakk .. Men vet ikke helt hva jeg skal gjøre med den skruen som gjengene gikk på - får den ikke av delen ;S

slike ting er LEIT!

• 2 weeks later...
  • 4 months later...
Skrevet

Gt splitters har kommet på :P

har nettopp fått GT vingen som skal lakkeres med en gang jeg får inn noe cash. Men først EU og v-maxx just.senkesett.

8jai9u4rvw6nxiqgfq5h.jpg

8uv4lgx325o60bm8bbze.jpg

5dnzw8kwqzkwpzhcqoen.jpg

xme7fmgjz4abp7km7ab8.jpg

Skrevet

veldig pen bil du har der :D men du skulle fjernet 316 fra bagasjeroms loket :wink: (min mening da :) ) ellers er det bare og stå på videre :wink:

Skrevet
veldig pen bil du har der :D men du skulle fjernet 316 fra bagasjeroms loket :wink: (min mening da :) ) ellers er det bare og stå på videre :wink:

Takk :P ja, har tenkt til å fjerne det. bare det blir litt varmere i været :D sitter vel i lim har jeg skjønt, så må varme det opp :D

Blir bra :) Syntes det er skikkelig tøft med ccfl ringene og xenon :) Ble bra med fangeren og splitterne også. Bare å legge ut masse bilder :D

Takk! vet ikke om jeg skal ha splittere eller om jeg skal gå for GT leppa til kommeren :S

Det driver å "klonker" i demperene mine etter jeg satt på 30mm fjørene. Noen som vet hva det kan være?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...