Søreng Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Topic sier vel det meste, men kunne noen som har litt peiling på dette prøvd å senke bilen min litt. Tenker selv på noe slikt som 30/20 eller 40/20.. Vet ikke hvordan dette er å få til i photoshop, men alt settes pris på Håper bildene er bra nok
Arild G. Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 vet ikke akkurat hvor mye senk dette ble i mm da men...
Søreng Skrevet April 9, 2008 Forfatter Skrevet April 9, 2008 PERFEKT! Tusen takk.. Skulle gjærne vist i mm da.. Men er vel ikke så lett.. Hvis du skulle tippet?
Arild G. Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 tja er vel kanskje en smule lavere enn 40/20 da, men det varierer jo veldig hvor mye senkesettene senker i forhold til det som er opgitt fra produsentene. jeg monterte 50/35 senk på e34'n min, og den er like høy som bilen din på orginalbildet
Søreng Skrevet April 9, 2008 Forfatter Skrevet April 9, 2008 Ok. Bilen skal være senket 15/15mm på orginalbildet med sportsunderstell fra farbrikk! Men prøver å lete rundt etter andre couper som er senket for å vite hva jeg skal gå for.. Vil ikke ha for mye heller! Var helt perfekt den senken du gjorde der!
-Sammy Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Tror bildet tilsvarer 40/20 omtrent. Her er det en sedan da, med 40/30 og det syns jeg er meget pent ! http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=78198&highlight=senk+e46
crizi Skrevet April 10, 2008 Skrevet April 10, 2008 er et helvete å kjøre senka bil i dette landet vi bor i.. høll og fartsdumper dreper frontfangeren med en gang faens sideskjørtet er på vei til å falle av og.. ikke senk for mye da går hele dritten til helvete
Anderslien Skrevet April 10, 2008 Skrevet April 10, 2008 Kjøp justerbart senkesett med en gang. Da blir du helt fornøyd. Jeg har kjøpt det til min, og justert det sånn jeg vil ha det. Ble helt perfekt, og bilen er fortsatt veldig myk og god å kjøre. Send PM så skal du få vite pris og sånt på det jeg kjøpte
Søreng Skrevet April 10, 2008 Forfatter Skrevet April 10, 2008 crizi: Kjenner til dette, da min forrige bil var oversenka av en tidligere eier. Så tok nedi det meste som fantes! Anderslien: Gjør som jeg får beskjed om jeg, PM Sendt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå