BMW89 Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 hei jeg skal kjøpe meg en gammel E60 og kikk tilbud om denne. hva trur dere vil ha noen tilbakemeldinger. http://www.autohusb2b.de/cms/cardb/druc ... 1&bk=form&
BreitBau Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Pen bil.. Forøvrig så passer ikke ordene E60 og gammel inn i samme setning..
Bonden Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 E 60 er jo til høsten allerde 5 år, da kan den vel kalles gammel bil etter Tysk norm i hværtfall .
ErikS Skrevet April 10, 2008 Skrevet April 10, 2008 Hvis jeg var deg, ville jeg sett etter en bil med mer utstyr, slik som skinn sport- eller komfortseter, navigasjon prof., klimaautomatikk (ser det står det i annonsen, men på bildene ser det ut som at det er bare klima), automatgir og til slutt setevarme!!. Da tror jeg at bilen blir enklere og omsette i det norske bruktbilmarkedet i Norge når du en gang skal selge bilen igjen.
BreitBau Skrevet April 10, 2008 Skrevet April 10, 2008 Mulig den er gammel etter tysk norm, men å si at en bil som er 1/4 på vei gjennom livet sitt i forhold til gjennomsnittalderen på den norske bilparken (som vel er rundt 20 år) blir jo som å si man er gammel når en person er 20 år ....Forøvrig tenker jeg ikke, å dæven, det var en gammel bil når jeg ser en E60 Sorry OT.. Skal stoppe nå.. ;P Er forøvrig helt enig med posten overnfor min her..
BMW89 Skrevet April 10, 2008 Forfatter Skrevet April 10, 2008 he he nei unnskylder meg får den er vel ikke så gammel. men jeg trur jeg skal prøve og finne litt mer utstyr og gå ned litt på motor trenger vel ikke 217 D hester. men takk får svar
vetu03 Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 Pen bil.. Men hadde nok godt for mer utstyr.. Det er nok noe du blir veldig glad for at du gjorde når du har hatt bilen litt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå