Gå til innhold

Sommerhjul på Coupén - E46

Anbefalte innlegg

Det er originalt M-sport understell, vet ikke hvor mye det utgjør i mm?

Bakhjulene subber dessverre litt i de skarpeste svingene og i større dumper. Vurderer stivere fjærer, eller et coilover kit for å få det perfekt.

Kuhmo dekkene fungerer meget bra så langt, har ikke fått testet dem helt ut ennå, men sporingen er minimal syns jeg, noe mer dekkstøy ble det men det er forsåvidt naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakhjulene subber dessverre litt i de skarpeste svingene og i større dumper. Vurderer stivere fjærer, eller et coilover kit for å få det perfekt.

Kuhmo dekkene fungerer meget bra så langt, har ikke fått testet dem helt ut ennå, men sporingen er minimal syns jeg, noe mer dekkstøy ble det men det er forsåvidt naturlig.

Er ikke 19" vell hardt å kjøre med på M-understell ?

Jeg har selv 17" på min (også med M-understell), syns det er på grensa på kjerre-veiene her i landet :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke 19" vell hardt å kjøre med på M-understell ?

Jeg har selv 17" på min (også med M-understell), syns det er på grensa på kjerre-veiene her i landet :?

Nei trenger ikke være det, må bare ta det litt rolig på de værste veiene. Har kjørt lenge med 17", det har jeg ikke hatt noen problemer med hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme sted som jeg kjøpte mine felger igår det. Bortsett fra at jeg gadd ikke kjøpe M6 siden det er ca 1000 andre her i Norge som også har planer om å gjøre det.. Alt i fra opel til nissan til bmw..

Hva ble frakten hos deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme sted som jeg kjøpte mine felger igår det. Bortsett fra at jeg gadd ikke kjøpe M6 siden det er ca 1000 andre her i Norge som også har planer om å gjøre det.. Alt i fra opel til nissan til bmw..

Hva ble frakten hos deg?

Kommer sikkert til å bli mange som kjører på M6 felger ja, men jeg bryr meg ikke om hva andre har, jeg syns det var de felgene som passet bilen min best.

Frakten ble $520 med dekk - Door to Airport. Men jeg angrer på at jeg valgte dette, skulle heller spandert de 100$ ekstra for å få de hjem, pga. jeg måtte punge ut med 1500 kroner totalt til Schenker i ulike gebyrer før jeg kunne hente ut forsendingen... det hadde jeg ungått om jeg hadde valgt door-to-door.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ble frakten hos deg?

Hvilke felger kjøpte du forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...