christian84 Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 Fikk sommerhjulene i dag, shippet fra USA ferdig montert med dekk; Felgene er M6 replica, Gunmetal farge, 19x9.5 bak 19x8.5 foran. Dekk er Kuhmo Ecsta SPT, 235/35/19 foran og 265/30/19 bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 Ble pent, hvor mye er den senket? Og hvordan er sporingen med kuhmo dekkene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christian84 Skrevet April 9, 2008 Forfatter Share Skrevet April 9, 2008 Det er originalt M-sport understell, vet ikke hvor mye det utgjør i mm? Bakhjulene subber dessverre litt i de skarpeste svingene og i større dumper. Vurderer stivere fjærer, eller et coilover kit for å få det perfekt. Kuhmo dekkene fungerer meget bra så langt, har ikke fått testet dem helt ut ennå, men sporingen er minimal syns jeg, noe mer dekkstøy ble det men det er forsåvidt naturlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklas77 Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 Det er originalt M-sport understell, vet ikke hvor mye det utgjør i mm?Bakhjulene subber dessverre litt i de skarpeste svingene og i større dumper. Vurderer stivere fjærer, eller et coilover kit for å få det perfekt. Kuhmo dekkene fungerer meget bra så langt, har ikke fått testet dem helt ut ennå, men sporingen er minimal syns jeg, noe mer dekkstøy ble det men det er forsåvidt naturlig. Er ikke 19" vell hardt å kjøre med på M-understell ? Jeg har selv 17" på min (også med M-understell), syns det er på grensa på kjerre-veiene her i landet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christian84 Skrevet April 9, 2008 Forfatter Share Skrevet April 9, 2008 Det er originalt M-sport understell, vet ikke hvor mye det utgjør i mm?Bakhjulene subber dessverre litt i de skarpeste svingene og i større dumper. Vurderer stivere fjærer, eller et coilover kit for å få det perfekt. Kuhmo dekkene fungerer meget bra så langt, har ikke fått testet dem helt ut ennå, men sporingen er minimal syns jeg, noe mer dekkstøy ble det men det er forsåvidt naturlig. Er ikke 19" vell hardt å kjøre med på M-understell ? Jeg har selv 17" på min (også med M-understell), syns det er på grensa på kjerre-veiene her i landet Nei trenger ikke være det, må bare ta det litt rolig på de værste veiene. Har kjørt lenge med 17", det har jeg ikke hatt noen problemer med hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 Hvilken nettbutikk i usa kjøpte du dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christian84 Skrevet April 9, 2008 Forfatter Share Skrevet April 9, 2008 Hvilken nettbutikk i usa kjøpte du dem? www.modbargains.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 Samme sted som jeg kjøpte mine felger igår det. Bortsett fra at jeg gadd ikke kjøpe M6 siden det er ca 1000 andre her i Norge som også har planer om å gjøre det.. Alt i fra opel til nissan til bmw.. Hva ble frakten hos deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 M6 felger er bare helt verst Ble meget bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christian84 Skrevet April 9, 2008 Forfatter Share Skrevet April 9, 2008 Samme sted som jeg kjøpte mine felger igår det. Bortsett fra at jeg gadd ikke kjøpe M6 siden det er ca 1000 andre her i Norge som også har planer om å gjøre det.. Alt i fra opel til nissan til bmw..Hva ble frakten hos deg? Kommer sikkert til å bli mange som kjører på M6 felger ja, men jeg bryr meg ikke om hva andre har, jeg syns det var de felgene som passet bilen min best. Frakten ble $520 med dekk - Door to Airport. Men jeg angrer på at jeg valgte dette, skulle heller spandert de 100$ ekstra for å få de hjem, pga. jeg måtte punge ut med 1500 kroner totalt til Schenker i ulike gebyrer før jeg kunne hente ut forsendingen... det hadde jeg ungått om jeg hadde valgt door-to-door. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christian84 Skrevet April 9, 2008 Forfatter Share Skrevet April 9, 2008 Samme sted som jeg kjøpte mine felger igår det. Bortsett fra at jeg gadd ikke kjøpe M6 siden det er ca 1000 andre her i Norge som også har planer om å gjøre det.. Alt i fra opel til nissan til bmw..Hva ble frakten hos deg? Hvilke felger kjøpte du forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet April 9, 2008 Share Skrevet April 9, 2008 Me like ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 10, 2008 Share Skrevet April 10, 2008 Hvilke felger kjøpte du forresten? Miro PG2 Style. Staggered, som dine. og med 225/35-19 og 245/30-19 Jeg må ha mindre bredde på dekkene pga sedan, mens coupe har latterlig med mye plass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå