The_transporter Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 selger mitt e39 interiør.. det som følger med er dekser ,nedre del av dashbord,seter,gulvteppe,dørsider og midtkonsollen.. alt er grått førersetet er slitent dørsidene er stygge,har vert hund i bilen (forrige eier) teppet er vel sånn passe greit nedre del av dashen tror jeg er bra.. og midtkonsollen er ok alt er fra en sedan og har ikke nedfellbare seter hentes i nes i akershus.. bare ta kontakt på 93470337 må hentes,alt skal bort grunnet plassmangel bilder kommer..
The_transporter Skrevet April 10, 2008 Forfatter Skrevet April 10, 2008 kan også byttes i noe annet,kom med forslag
The_transporter Skrevet April 12, 2008 Forfatter Skrevet April 12, 2008 bump ingen som vil ha gratis e39 seter? de er fine til å trekke om eller noe.. er jo trossalt gratis sålenge dere tar med teppet og nedre del av dashbordet
The_transporter Skrevet April 12, 2008 Forfatter Skrevet April 12, 2008 går litt dårlig her jeg bor.. ellers skulle jeg gjort det her har dere muligheten for et fint bål altså noen? hvemsomhelst? vil ikke kjøre det på dynga..
gemiz Skrevet April 16, 2008 Skrevet April 16, 2008 vist du har lyst så kan du rive av alle listene og sende dem til meg, så skal du få 100kr + frakt
The_transporter Skrevet April 17, 2008 Forfatter Skrevet April 17, 2008 alt selges samlet..listene skal jeg ha selv.. om ingen vil ha det innen helga så blir det et bål om dere vil ha bilder så send sms eller ring meg så knipserjeg noen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå