|Ole| Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Ser det er mange som bygge e30 325 turbo motorer for tiden?? SKulle gjerne likt å vist kva folk gjer for å få dette til å holde brukbart og kva ladetrykk folk kjøre på
Tsbusa Skrevet April 10, 2008 Skrevet April 10, 2008 Om man ikke skal endre innmat osv, lader dem på ca 0,5-0,6BAR. Da skal det holde. Men kan lønne seg med tillegssprut, eller chip og større dyser.
|Ole| Skrevet April 10, 2008 Forfatter Skrevet April 10, 2008 riktig...det er det eg og har hørt...er nokken enig i det han seie??
conan Skrevet April 10, 2008 Skrevet April 10, 2008 Kjører 0.8 på orginal innmat og pakning. Eneste kjører med 360 dyser-chip som senker tenning og gir mere bensin til riktig tid (alfa omega) og just.bart btr sammen med orginal. Skal ha større bensinpumpe da den orginale sliter ved peaken på effektkurven. Med optimalt oppsett skal det teoretisk kunne lades 1.0 bar på dette oppsettet. Viktigste må være og ikke ha tenningsbank, noe chipen ordner.
|Ole| Skrevet April 10, 2008 Forfatter Skrevet April 10, 2008 Kjører 0.8 på orginal innmat og pakning. Eneste kjører med 360 dyser-chip som senker tenning og gir mere bensin til riktig tid (alfa omega) og just.bart btr sammen med orginal. Skal ha større bensinpumpe da den orginale sliter ved peaken på effektkurven. Med optimalt oppsett skal det teoretisk kunne lades 1.0 bar på dette oppsettet. Viktigste må være og ikke ha tenningsbank, noe chipen ordner. kor mykje benker du din da?? om du har benka den da...vist ikkje kor mykje trur du att du har?? og eit siste spm...holder det?? hehe
dunderdo Skrevet April 10, 2008 Skrevet April 10, 2008 Kjører 0.8 på orginal innmat og pakning. Eneste kjører med 360 dyser-chip som senker tenning og gir mere bensin til riktig tid (alfa omega) og just.bart btr sammen med orginal. Skal ha større bensinpumpe da den orginale sliter ved peaken på effektkurven. Med optimalt oppsett skal det teoretisk kunne lades 1.0 bar på dette oppsettet. Viktigste må være og ikke ha tenningsbank, noe chipen ordner. Foregår dette med orginal lmm? Eller bruker du M30 fra 3.2 til 3.5 lmm hus og 325 innmat??
conan Skrevet April 11, 2008 Skrevet April 11, 2008 Har ikke benka den ennå, men spinner på 1-2-3 på tørr asfalt. Gjenstår bare en valboro 255l bensinpumpe så skal denne bilen gi maks Med den chippen kjører jeg på orginal lmm, el blir det bare tull. Denne sitter forran turboen.Chipen og dysene kommer fra trimchip, han lager den chipen du trenger etter ditt oppsett. Knallbra.
|Ole| Skrevet April 12, 2008 Forfatter Skrevet April 12, 2008 kjempe fornøgd med responsen, spesielt fra conan..takker myyykje...eg er igang med nybil kjøp 325 e30, har kit liggende etter en rådebank i en 320...tusen takk conan
dunderdo Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 Har ikke benka den ennå, men spinner på 1-2-3 på tørr asfalt. Gjenstår bare en valboro 255l bensinpumpe så skal denne bilen gi maks Med den chippen kjører jeg på orginal lmm, el blir det bare tull. Denne sitter forran turboen.Chipen og dysene kommer fra trimchip, han lager den chipen du trenger etter ditt oppsett. Knallbra. Jeg har sett di fleste som bygger ett seriøst snikbygg bruker lmm-hus fra en M30b35 eller en som er av den samme størrelsen og bruker innmaten fra 325 lmm. Desse lmm sitter på e23-32-eller e34 Men husk å ta en fra 3.2l eller 3.5l motoren
conan Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 Jeg brukte 535 lmm med 325 innmat først jeg oxo, men etter annbefaling fra norman på trimchip og litt strul med den fjernet jeg denne. Dette fordi chippen ble satt opp til orginal motor, med org lmm og bensintrykks regulator på 3 bar. Denne alene klarer ikke dette så koblet til en progresiv rette bak denne.
dunderdo Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 Jeg brukte 535 lmm med 325 innmat først jeg oxo, men etter annbefaling fra norman på trimchip og litt strul med den fjernet jeg denne. Dette fordi chippen ble satt opp til orginal motor, med org lmm og bensintrykks regulator på 3 bar. Denne alene klarer ikke dette så koblet til en progresiv rette bak denne. Med tanke på att du seier att di lager chipen slik som du vil.. Da er det vel mulig att di kan lage chipen slik att du slipper å ha org lmm som flaske-hals å heller sette en 535lmm med 325 kretskort i
|Ole| Skrevet April 15, 2008 Forfatter Skrevet April 15, 2008 Jeg brukte 535 lmm med 325 innmat først jeg oxo, men etter annbefaling fra norman på trimchip og litt strul med den fjernet jeg denne. Dette fordi chippen ble satt opp til orginal motor, med org lmm og bensintrykks regulator på 3 bar. Denne alene klarer ikke dette så koblet til en progresiv rette bak denne. dvs?? etter original btr??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå